Gå til innhold

Bilder fra Midnight Club Streetmeet

Ranger emnet

Gjest moore

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En kamerat som vet hvem de med volvo er fortalte meg at de har vært og anmeldt det.. Var ikke lov å burne der nei.

Jævli jalla å anmelde sånt egentlig.

Er man på meets og sånt, så kan det skje at grus/asfalt spruter pga sladding.

Dumt å dra politiet inn i absolutt alt.

Forøvrig MASSE bra bilder her da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uuuhm daho... det er jeg som sa det til deg!

Jeg sto sammen med de i 240'ne da detta skjedde... var også med og prata med eieren av LeMansen...

Han i hvit 240 må betale 2000,- i egenandel ved frontrute bytte, og han sa ikke FÅ 2000,- ... han informerte bare om egenandelen sin...

heldigvis var det en hyggelig kar på treffet som sa han kunne bytte det gratis...

Når det gjelder lakken så må hele panseret lakkes og den høyre framskjermen..

+ at det høyre blinklyset sprakk...

Den grå 240'n derimot er nylig hellakkert i en uorginal farge mener jeg, så en lakkerer må få tak i farge koden fra forrige lakkerer og lakke endel steinsprut fra pasasjersiden...

Btw. det var jeg som tipsa de om å anmelde... Devil

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto der selv å kranglet med han fyren i am-car'n, siden det var en kompis sin 240.. Smartingen greide å prestere å si "Jamen det er jo bare en gammel bil".. Da fikk han mange rare blikk.. Og uansett om det var lov til å "røyke" litt eller ikke så går det vel ann å flytte seg litt så man ikke står oppa andre biler å herjer, Finnes noe som heter å tenke seg litt om :)

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uuuhm daho... det er jeg som sa det til deg!

Jeg sto sammen med de i 240'ne da detta skjedde... var også med og prata med eieren av LeMansen...

Han i hvit 240 må betale 2000,- i egenandel ved frontrute bytte, og han sa ikke FÅ 2000,- ... han informerte bare om egenandelen sin...

heldigvis var det en hyggelig kar på treffet som sa han kunne bytte det gratis...

Når det gjelder lakken så må hele panseret lakkes og den høyre framskjermen..

+ at det høyre blinklyset sprakk...

Den grå 240'n derimot er nylig hellakkert i en uorginal farge mener jeg, så en lakkerer må få tak i farge koden fra forrige lakkerer og lakke endel steinsprut fra pasasjersiden...

Btw. det var jeg som tipsa de om å anmelde... Devil

Er det rart pedofile og voldtektsmenn går fri... ?

Uansett, unødvendig å stå å burne når det var streng beskjed om at det ikke var lov. Blei jo to fine hull i asfalten som er grisedyrt å lappe.

Den steinspruten var ikke gjennomgående så er bare å dra til en som driver med steinsprut-fiksing og få det utbedra, gratis.

At lakken og sånnt ble ødelagt er jo selvfølgelig synd.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider