Enghracing Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jeg selger mitt haltech F9 sprut og min MSD tenning, Digital 6. MSD skal jeg ha 4500,- for. Brukt maks 2timer. Haltechen skal jeg ha 3500,- for. Med 3bars mapsensor og programvare. For de som ikke vet det er msd digital 6 en værsting tenningsforsterker.. er helt syk! Kjører sinnsyk høy spenning inn på coilen der det vanligvis er 12v.. Du får ikke mer hk bare av og bytte til msd boksen, men hjelper veldig om du sliter med tenningsproblemer. Du ser faktisk at gnisten er mye sterkere på pluggen! For de som sliter med at de må kjøre med liten pluggåpning er dette en løsning! Har også retard funksjon og launchcontrol. Haltech f9 er jo et programerbart datasprut kun for bensin. her må du ha tenning ved siden av. Selges med kabelhærve til følere og dyser. Funker bra til tillegssprut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Til fire sylindrede motorer? Følger det ikke med følere og dyser? Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enghracing Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Haltechen og MSD holder helt opp til 8 sylinder. På haltechen følger det med ledning til 5 sylinder...men kan bruke den på 4sylindra. Mapsensor følger med Haltechen.. Og dyser føger ikke med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lile grønne Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 sjekk pm.. Siter lille grønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 solgt? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg