Gå til innhold

Spm ang Covic.

s4nd3r

Anbefalte innlegg

jaja, de er eg fult klar over.. :) men ka tek seg finast ut for billige penga? å er det nåkken som har bilde av en me turbo? bare så eg får sjå korleis det ser ut me turbo? for der va ikkje så god plass å montere turbo nedi der såg de ut som.

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er den fargen ville jeg kanskje ha gjort noe sånn som:

coilovers

sorte 15 (rota slipstream style eller noe lignende)

Eksos n1 style

sorte hovelykter

sorte sideblink

rød hvite baklykter

type r frontleppe

type r bakleppe (leppene trenger ikke være lakkert)

Type r Grill

noe kan sikkert diskuteres... hehe

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt etter hvilket sett det da..du får billige sett på Ebay, men om man handler i norge må man fort regne med 20k for et helt sett med turbo, grenrør, intercooler osv. forhør deg litt på forskjellige plasser. pris kan variere stort.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og variere minst like mye etter hvolken motor man har, vet ikke om det ble nevnt tidligere men så ikke noe om det ihvertfall...

Bare husk at om man skal ha turbo er det 1000 andre ting med bilen som må påkostes/skiftes i samme slengen :uhhmmwhat?:

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønske det hadde vært større men ;P ihvertfall hvis man skrur litt :P liiiitteranne krokat.. men nokk ot, legg mere penger i motor enn styling.. lei av disse plastikkrakettene :P *stolt over ha min nesten orginal :P*

kødder du eller? civic er verdens letteste bil og skru på, kjempe go plass.

men bilen din så fin ut, utifra det lille man ser i avataren..

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider