Mmarius Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Da har jeg endelig fått tak i en golf II 1.6 diesel. måtte ha en vintersbil siden 16v'n er under oppussing.:) her er diesel purka: [/img] Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Genialt:) En sånn bil jeg skulle fått fatt på også. Skal du selge skistativet en gang i fremtiden? Isåfall er jeg interessert. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 turbo diesel? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Genialt:) En sånn bil jeg skulle fått fatt på også. Skal du selge skistativet en gang i fremtiden? Isåfall er jeg interessert. jepp, er genialt. skistativet er tilsalgs hvis du er intressert.. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 turbo diesel? nope, er bare en vanlig 1.6d:) . Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hvor mye ga du ? :p Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hvor mye ga du ? :p hehe, fikk den til en veldig god pris, mer sier jeg ikke..:) Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 54 sinnsyke hk.. Knall vinterbil det der. bruker liiite diesel. Har du 5gir? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 54 sinnsyke hk..Knall vinterbil det der. bruker liiite diesel. Har du 5gir? ja, stemmer det.. bruker lite ja... det er 5gir på den..hehe..:D Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Har litt problemer med at bilen soter/blå'er når den står å går på tomgang, å i mens den står å går så rister motoren liksom, akkurat som den drukner i diesel. Når jeg kjører bilen så er den helt normal. Noen som veit hva det kan komme av? Dyse rens? kan jo kanksje være at diesel-trykket er stilt opp, men ikke veit jeg.. noen som veit? på forhånd takk!! Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ingen som veit? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Har litt problemer med at bilen soter/blå'er når den står å går på tomgang, å i mens den står å går så rister motoren liksom, akkurat som den drukner i diesel. Når jeg kjører bilen så er den helt normal.Noen som veit hva det kan komme av? Dyse rens? kan jo kanksje være at diesel-trykket er stilt opp, men ikke veit jeg.. noen som veit? på forhånd takk!! ryker det blått så tyder det vell på at det forbrennes olje? min ryker ikke, den er litt påstilt.. en diesel tar den luften den trenger.. så er ikke noe blanding å stille på.. men får den ikke den luften, ville jeg trodd det vile ryke.. luftfilter? Kan henne at det ryker hvis dieselen ikke pumpes til riktig tid(tenning)? Synes min rister litt og.. stilte opp tomgangen til nesten 1000rpm så ble det bedre.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 jepp, er genialt. skistativet er tilsalgs hvis du er intressert.. Da skal jeg ha det i bakhodet. Må bare finne en Golf jeg kan ha skistativet på først:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 ryker det blått så tyder det vell på at det forbrennes olje? min ryker ikke, den er litt påstilt.. en diesel tar den luften den trenger.. så er ikke noe blanding å stille på.. men får den ikke den luften, ville jeg trodd det vile ryke.. luftfilter? Kan henne at det ryker hvis dieselen ikke pumpes til riktig tid(tenning)? Synes min rister litt og.. stilte opp tomgangen til nesten 1000rpm så ble det bedre.. ryker litt blått å hvitt vel.. men jeg bytta luftfilter når jeg fikk den, så sjekka jeg det i går igjen, å da var det helt svart igjen..hmm.. så da må jeg vel bytte toppakningen.:puke: skal få tatt noen bilder av (luftfilterboksen). Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Da skal jeg ha det i bakhodet. Må bare finne en Golf jeg kan ha skistativet på først:) det får du gjøre:thumb .. bare pm meg når du veit noe mer.. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg