Gå til innhold

Vintersbilen min

Ranger emnet

Mmarius

Anbefalte innlegg

Nei, koster nok ikke all verden. Er vel betraktelig billigere enn om du ikke hadde kjøpt nye, og det skulle blitt noe tull.

Bare hyggelig, forresten:)

Skal få undersøkt noen priser hvis ingen andre her har noen priser da?

Har fått sjekka topplokket nå å det så ikke bra ut nei, var masse gugge inni der så den er tett. får håpe det hjelper når jeg setter på det "nye" topplokket jeg har liggende..:)

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har du nok lokalisert problemet. Trenger ikke være all verden som gjør store utslag. Kan love og garantere deg at det blir betraktelig bedre når du får satt på et annet toppdeksel, om det gamle var tett:)

Uansett, så rengjør det andre toppdekselet godt før du tar det i bruk, så slipper du tilsvarende problem etter en liten stund. Eventuelt bare rengjøre det du bruker nå.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok lokalisert problemet. Trenger ikke være all verden som gjør store utslag. Kan love og garantere deg at det blir betraktelig bedre når du får satt på et annet toppdeksel, om det gamle var tett:)

Uansett, så rengjør det andre toppdekselet godt før du tar det i bruk, så slipper du tilsvarende problem etter en liten stund. Eventuelt bare rengjøre det du bruker nå.

jepp..håper det hjelper med det andre toppdekselet. skal vaske det i diesel å blåse det reint med trykkluft. etter det så blir det lakkert. bilder kommer når jeg er ferdig med bytte av toppakning osv..:)

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bestilt meg pakninger å strekkbolter fra bilxtra. Sendte mail til dem i går kveld å forklarte at jeg trengte ditt å datt å at jeg ikke hadde mulighet til å hente dem. I dag fikk jeg telfon fra dem, dem sa at dem kunne skaffe det å sende delene opp til meg idag via en kar som bor like ved meg .. hehe, det er sørvis ja..

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bestilt meg pakninger å strekkbolter fra bilxtra. Sendte mail til dem i går kveld å forklarte at jeg trengte ditt å datt å at jeg ikke hadde mulighet til å hente dem. I dag fikk jeg telfon fra dem, dem sa at dem kunne skaffe det å sende delene opp til meg idag via en kar som bor like ved meg .. hehe, det er sørvis ja..

Da er pakningene å strekkboltene i mine hender..hehe..::)

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, har fått skrudd litt i dag å finni ut at jeg har fått feil toppakning..:shake

Men det som er rart er at det er akkurat samme varenummeret på begge pakningene:hvaskjera..

bilde:

dieselpurka064.jpg

der jeg har ringa rundt skal det ikke være hull slik som på den nye pakninga!! f....

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider