Mmarius Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 På tide med en liten update.. Nå har jeg fått bytta toppakning å alt virker som det skal gjøre hittil ihvertfall. orker ikke å skrive så mye om åssen jeg gjorde ting å alt det der, så jeg slenger heller ut noen bilder av prosessen:D Bilde: (etter demontering av topp) [/img] (montert topp med nye pakninger å ny-lakkert toppdeksel, regreimdeksel) [/img] flere bilder kommer i morra.. Kom gjerne med tilbakemeldinger. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Passa plutseli pakninga? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Passa plutseli pakninga? Nope.. måtte bytte den inn i en annen.. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Da har jeg fått knipsa noen flere bilder av golfen. tok å vaska den å polerte den i samme slengen. åja, den ble blank igjen..:) bilen har forandret seg litt siden innkjøp, med b.l.a sota blinkers rundt hele + litt til) her er noen bilder fra i går: Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ble bra det her! Håper du har motorvarmer til bilen også, hvis den skal stå ute om vinteren. :) Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ble bra det her! Håper du har motorvarmer til bilen også, hvis den skal stå ute om vinteren. :) Takk takk!! har motorvarmer. den kommer jeg til å få bruk får når kulda kommer.. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg