VW G3 GTD Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ...med navn, kanskje et bilde, og kanskje en poll eller noe liknende om hva vi synes er fetest til einiser. Anyone? :) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ah, kan da nevne noen favoritter sånn fort og gæli:) Scmidt TH-line: Schidt Modern line: ATS Cup: ATS Classic: BBS RS: BBS RM: Work Equip 01: Work Equip 03: Keskin KT1: Keskin KT2: Var alt jeg gadd nå, men er da noen som jeg mener er fine:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Work Equip 01, det støtter jeg, nemlig drømmefelgene til Charaden. Så er det det med supply, er ikke akkurat mangevare. Kan ikke gå på Biltema og kjøpe dem.. Blir fort en 10-15 lapper, pluss 5-10 lapper i frakt, gjerne fra USA eller Japan. Livet som bilbygger i nord blir fort både vanskelig og dyrt. Men det er også som sagt, drømmefelgene. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Du har glemt min favoritt...Ronal Turbo: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Meget pent alt hittil, likte spesielt BBS RS :phatyo Glemte kanskje å si at iallfall jeg vil gjerne ha link til sider som selger disse felgene :) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Ja BBS er jo sjef det. Har nettopp handle noen hjul me det. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Ja BBS er jo sjef det. Har nettopp handle noen hjul me det. :) er fine felger.. men alle har de eller vil ha de snowflakes er best..... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 får kjøpt det meste på ebay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Legg ut mer a, sku hatt noen felger til golf 1. Liker mange av de som er ute her..spesielt ATC Classic.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ATS felger lages ennå men billigere på ebay.de Der har jeg funnet de felgene jeg har kjøpt de siste åra...som regel billigere med bra dekk enn bare felger fra diverse nettsjapper. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Dette er vel den største tråden her på Golf1 forumet og omhandler akkurat det som trådstarter spør om.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86760&highlight=old+school+felger Søkefunksjonen er jaggu fin å bruke av og til... :thumb Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg