Gå til innhold

Vurderer å kjøpe nytt frontsett...

Ranger emnet

Jumpern

Anbefalte innlegg

Hvordan bil er det snakk om ? Tenker da på størrelsen på frontsettet, er det 4", 5,25" eller 6,5" ?

Skal det drives av cd spilleren eller en ekstern forsterker ?

Og må det være Alpine eller Pioneer ??

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeida....trenger ikke på dø og liv å være Alpine eller Pioneer.. Vil bare ha et killer frontsett som spiller bra. MEN det må være 5.25", samt at det skal drives av en 4 kanals pioneer forsterker.

Hmm. Eneste jeg kan foreslå da er Soundstream Lil Wonder LS50C til 1595,-

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler virkelig å lytte til disse (skikkelig montert) og gjøre opp din egen mening.

Alle disse er bra (!!), men lydbildene er nok litt ulike. Hva som er "riktig" er opp til deg da "alle" har forskjellig syn på dette..

Personlig liker jeg Focal best selv (selv om "alle" her inne syns disse har skrikende diskant... ingen som har lyttet på Focal i min bil har nevnt dette)

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og lurer på hva Alpine (eller Pioneer) har å tilby av front komponentsett. Prisklasse fra 1200-2500 kr. Er litt "grønn" når det gjelder komponentsett. Noen forslag...anyone??

Stikk en tur innom, så kan du få høre på litt forskjellig. Det som er viktigst, er at du velger det du syns låter best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du er nødt til å ha akkurat de merkene så vil jeg anbefale deg å se på Soundstream LS.60C, de spiller fantastisk til prisen og det er det mange her på forumet som kan bekrefte:)

Hvordan er dette i forhold til Reference RF-60C og Tarantula TRC.6.

Jeg vil bytte ut rockford frontsettet mitt på sikt med Soundstream, siden alt annet i bilen er SS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er dette i forhold til Reference RF-60C og Tarantula TRC.6.

Jeg vil bytte ut rockford frontsettet mitt på sikt med Soundstream, siden alt annet i bilen er SS ;)

Lil'wonder spiller utrolig bra i forhold til det meste annet jeg har hørt under 2000. Av RF og TRC settene ville jeg anbefale TRC.6N, det spiller utrolig bra til en hyggelig pris!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider