vimael Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hei Kan noen hjelpe meg med å få tak i G60 breddere og koplett rally grill og lykter til golf 2? Anten hvis noen har noe brukt, eller tips om hvor man kan få kjøpt nytt. Monovisker er jeg også ute etter. Hvis noen skulle ha liggende ei sveisa bakluke, og bakfanger med plass til skilt kan også dette være av interesse. Jeg vil også ha noen 15" felger med god kant. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ebay? vet ikke annet og si jeg, enn at dette blir dyrt! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hvor mye koster G60 breddere og medfølgende kanalskjørt? og hvor kan det kjøpes? Altså dette jeg snakker om: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 http://www.norskbildelesenter.no send mail og hør! jeg vet ikke helt hva prisen ligger på jeg!! hørte snakk om 4200? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 tmtuning i england selger dette :) ca 10 000 for rallye front iallefall! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 g60-breddinga koster deg ca 1600spenn + frakt. riktignok uten kanalskjørt så vidt jeg forstår. TmTuning som Housey sa :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Mener også at norskbildelsenter hadde både rallyfront til rundt 7K og g60 breddere til rundt 1500 før. Men nå finner jeg det hverken på nettsidene eller i katalogen. tmtuning er ihvertfall dyrere enn man kan få det andre plasser. Jeg mener og tro at jeg fant en norsk nettside for en liten stund tilbake, som solgte dette, men jeg finner den ikke igjen. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 jeg syns tmtuning er ganske rimelige jeg. komplett rallyefront er svindyrt uansett vimael. angående breddinga: det koster slettes ikke 1500 for komplett g60 pakke iallefall, muligens bare bredderne.. må jo ha skjørtet i tillegg.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Norsk bildelsenter skulle ha 3987,- inkl moms, noe jeg syns var litt i ovekant. Da er det bedre på tmtuning. Virker som de selger det uten kanalskjørt der, men siden det da vil se totalt uferdig ut uten, og siden de ikke selger det selvstendig, regner jeg med at det er en del av pakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 kanalsjørter finner du på en jetta GL 90/91 mod :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 g60 bredderne er vell satt ut av produksjon de? har de ikke? derfor de er så dyre Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 G60 bredderene er fortsatt i produksjon.. værre med 38 mm lista som sitter på døra.. den er ikke i produksjon gitt.. men den bak er Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 38mm lista er den som kom på de siste modellene? Som G60 for eks? Litt synd for det er jo de fineste listene. De brede er jo stygge som f.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Disse? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=27176113 Edit: Var vel ikke rett :P så ikke så hardt på bildet :P Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 dette er vell orginale kanaler dette Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg