Gå til innhold

Golf Gti Prosjekt bil tilsalgs

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Selger nå golfen etter at jeg har blitt drittlei av å ha innbrudd i den. selger bilen som den står. påkostningene tilsvarer ikke det jeg får ut av det så når gir jeg opp. Bilder blir lagt ut.

Karosseri er som på bildene. noen småskader. dørene burde byttes. bakluke er i annen farge og ræva er nysveisa etter en liten ulykke.

Motor ble byttet for 2 år siden. gått 40,000 gir kasse er også byttet men denne er fra en 90 hester. samme kassa.

bremsene ble nylig byttet og drivledd venstre side foran.

Lite problem med bensin tilførsel, bytte pumpa i tanken men er fortsatt problemer. tyder på en tett slange eller bensinfilter.

Interiøret er så å si strøkent. sømmen har gått i topp på passasjer sete foran. snakket med salmakeri og de skulle ha 100 kr hvis man tok av trekket selv.

Dørtrekkene er litt slitte i nedre kant. etter vannlekkasje i begge dørene. ellers helt strøkent. ingen slitasje hull eller lignende.

bilen er påkostet mye. selv om det kanskje ikke ser sånn ut. ta kontakt hvis det er noe man lurer på. enkleste er å ringe eller sende sms til 93263166 da jeg blir uten nett en stund.

Deler som følger med uten at de sitter på bilen er ny bakrute med vinge og høyre baklykt med øyelokk på. her er to av festene knekt. derfor andre lykta nå. ellers går bilen som den står.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at felgene på bilen følger ikke med, kan evt få med de gamle felgene. men de er ikke noe kurrante. funker men med kast.

Er forresten blått og rødt lys i dashbordet. små søtt. prøve få ut et bilde av det.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider