Saxo VTS Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hei, selger nå min påkostede saxo på grunn av bytte av bil. det som er gjort med bilen er hva du ser på bildene på linken alt er gjort i år. stylingen ble kjøpt i vinter. den er IKKE senket noe den ikke har godt av :D heh... ellers vil jeg si at jeg ikke har hatt noen problemer med den på noen måte. Det er dog en ulyd på venstre forhjul når man svinger mot høyre i stor fart eller på veldig humpete vei. Opphengskule?? ellers er det noen ørsmå skjønnhetsprikker på bakluka som bør gjøres noe med.. til salgs!! ring eller send mail 40407297 til_aanon@hotmail.com http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1233069#top EDIT: Full service blir tatt på bilen på Citroen verksted før bilen blir solgt registerreim, olje, og div. i tillegg til at ulyden foran på høyre side blir fikset. Denne bilen er så godt som strøken! gått 93000km så det er mye igjen! kom med bud. alle bud blir vurdert! haster med å få solgt bilen så den kan gå rimelig billig unna ;) Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Bump Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg