Gå til innhold

Azzido's Bilder ifra gatebil Rudskogen Sept 2006

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Steike bra bilda... kamera og objektiv bruker du? Gjør du noe etterjobb i ps?

Jeg bruker Canon EOS 350d med ett 17-85mm objektiv. ellers har jeg redigert litt i ps... men generelt bare forsterka litt farger...

Kjempe bra bilder Azzido! Du er kjempe god, alltid like spennende å se når du poster bilder

Takker ;) morro med tilbake meldinger ifra andre foto folk ;)

Sånn ellers om dere skulle savne bilder av noe fra helga så bare si ifra... sitter på ca 4000+ bilder med materiale fra fredag til søndag på gatebil

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så deg og Viper, hvis dere to plus en annen kar satt på gresset ved siden av den hvite strøkne Bmwn? Var i så fall jeg som var en kort tur innom å filma litt :hello:

Var ikke klar over at det var dere (tror jeg så bilen til Viper like ved), eller tar jeg feil?'

Uansett.... Konge bilder! :respect

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så deg og Viper, hvis dere to plus en annen kar satt på gresset ved siden av den hvite strøkne Bmwn? Var i så fall jeg som var en kort tur innom å filma litt :hello:

Var ikke klar over at det var dere (tror jeg så bilen til Viper like ved), eller tar jeg feil?'

Uansett.... Konge bilder! :respect

stemmer det... vi satt vel der og snakka med han i over 1 time... skikkelig koselig kar som har klart å utvikle en e46 m3 med skikkelig california look ;)

prøve satt kjærra og fikk endel innsikt i e46 m3 med godt over 500hk ;) kjekt med Ess presse...

Bilen til Viper som stod likeved... du la kanskje merke til laptopen som lå på bakken oxo da? vi hadde fult minne og måtte laste over "litt" Bilder ;)

Flere som var innom å kikka på den med kamera, film kamera osv... så mulig jeg så deg...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider