Gå til innhold

Prosjekt Opel Kadett C 2.4

Ranger emnet

Gjest PinkEagle

Anbefalte innlegg

Gjest PinkEagle

Jaja, da er bilen "cleen" og lagret. Venter bare på og få reise ut og tjene penger igjen. Holder på og bygge om båten, å det blir bare utsatt og utsatt.. Vil bare informere om at det ikke blir noe oppdateringer her på en god stund. Er usikker på om jeg skal ut en tur etter jul også. Så da blir det ikke bil bygging før i februar. Men da blir det dærimot fult kjør til bilen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maaa du vet ikke om en coupe som skal selges jeg har to sedaner en 1.2 og en 1.6 å jeg holder på med å bygge prosjekt med den ene.men som sagt jeg er ute etter en coupe da jeg har lett i mange år nå så er det noen her som har tips om hvor jeg kan få kjøpt en coupe hadde jeg blitt glad. maaa hvor kjøpte du din hen, er det norsk bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkEagle

Kjøfte min hos en kompis. Han kjøpte den ifra Trondheim. En kar i 40 åra som hadde pusset den opp til datra. Men hun ville ikke ha den fordi det var bakhjulstrekk.. Men jeg skjønner godt at hun ikke ville ha den så dårlig arbeid som han hadde gjort. heh Nei, vet desv ikke om noen. tror jeg så noen på autodb her en dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Gjest PinkEagle

Nå har jeg vert på sjøen siden 2 mnd før jul. Å kommer hjem rundt 26.feb.

Har bestilt meg 60mm senkesett, spax dempere og bremser. Fikk desverre ikke tak i pink240hk, bremse sett. Hvist noen har TA KONTAKT. Overfører penger på minuttet.

Planen når jeg kommer hjem: Få klart mest mulig på 6 uker.

Noen som vet hvor jeg får tak i fult sett med foringer?

Gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider