Gå til innhold

oransj skyline i mandal

Ranger emnet

DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Kuult med oransje bil. Er bildet tatt på Mones? En kompis mistet lappen der sist uke!

Jepp.. bildet er tatt på mones :)

kjøre kameraten din sort celica ?? isåfall så så jeg det . kjipe greier. lenge mistet han den? :hmmmmmmmmm:

Vet du hva fyren med den grå genseren på bildet heter? Tror nemlig jeg kjenner han. :D

christer lønn , heter MAXBOOST her på forumet...

sprer ikke navn på folk fritt her på forumet, men det ligger her fra før så tror ikke han tar det så tungt ;)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. bildet er tatt på mones :)

kjøre kameraten din sort celica ?? isåfall så så jeg det . kjipe greier. lenge mistet han den? :hmmmmmmmmm:

Nei, han har en grå 2006 Passat TDI. Han blir fotgjenger noen år vil jeg tippe. Han ble tatt i mer enn det dobbelte av fartsgrensen. Det er ikke første gang han spikrer paller.

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har en grå 2006 Passat TDI. Han blir fotgjenger noen år vil jeg tippe. Han ble tatt i mer enn det dobbelte av fartsgrensen. Det er ikke første gang han spikrer paller.

Hehe , jaja..

:hmmmmmmmmm: :hmmmmmmmmm: :hmmmmmmmmm:

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er meg det...:D hehe han som eier den er btw norgesmester i billakkering og jobber på bertel o steen i kr sand:D

han var vel ikke lærling når han ble det eller?

har en kompis aka. Edvin(fra fredrikstad) som er mye hos "en på sørlandet" som for ikke lenge siden kjøpte seg skyline, og han var norges mester i lakering..

han har vel også taka ett par biler før..;)

var litt morsomt at han var norges mester når han ikke en gang hadde fått fagbrev:thumb

gts-t? gtr-r`?

tøff :)

er det samme fyr som jeg mener, så skal det være en gts-t

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider