DJ-timoty Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 tøff skyline i mandal i helgen :thumb Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Har den hjulkapsler på de smale hjulene? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 nei. er orginalfelger :p han har bestilt nye fra japan sa han hvis ikke jeg husker feil :thumb Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Kuult med oransje bil. Er bildet tatt på Mones? En kompis mistet lappen der sist uke! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Vet du hva fyren med den grå genseren på bildet heter? Tror nemlig jeg kjenner han. :D Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Kuult med oransje bil. Er bildet tatt på Mones? En kompis mistet lappen der sist uke! Jepp.. bildet er tatt på mones :) kjøre kameraten din sort celica ?? isåfall så så jeg det . kjipe greier. lenge mistet han den? :hmmmmmmmmm: Vet du hva fyren med den grå genseren på bildet heter? Tror nemlig jeg kjenner han. :D christer lønn , heter MAXBOOST her på forumet... sprer ikke navn på folk fritt her på forumet, men det ligger her fra før så tror ikke han tar det så tungt ;) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 En kamerat sin denne.. Om dere har lyst til å se mer skal han stille på streetmeet her 22/9 Nettop vært hos bjørnstad en liten tur, og felger er på vei ja ;) Ganske så fin farge,selv om den begynner å bli litt oppbrukt ;) om du er int, bud over 300k :) Edit: er fra kr.sand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jepp.. bildet er tatt på mones :)kjøre kameraten din sort celica ?? isåfall så så jeg det . kjipe greier. lenge mistet han den? :hmmmmmmmmm: Nei, han har en grå 2006 Passat TDI. Han blir fotgjenger noen år vil jeg tippe. Han ble tatt i mer enn det dobbelte av fartsgrensen. Det er ikke første gang han spikrer paller. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Nei, han har en grå 2006 Passat TDI. Han blir fotgjenger noen år vil jeg tippe. Han ble tatt i mer enn det dobbelte av fartsgrensen. Det er ikke første gang han spikrer paller. Hehe , jaja.. :hmmmmmmmmm: :hmmmmmmmmm: :hmmmmmmmmm: Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Den var rå! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Vet du hva fyren med den grå genseren på bildet heter? Tror nemlig jeg kjenner han. :D hmm er meg det...:D hehe han som eier den er btw norgesmester i billakkering og jobber på bertel o steen i kr sand:D Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 gts-t? gtr-r`? tøff :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 hmm er meg det...:D hehe han som eier den er btw norgesmester i billakkering og jobber på bertel o steen i kr sand:D han var vel ikke lærling når han ble det eller? har en kompis aka. Edvin(fra fredrikstad) som er mye hos "en på sørlandet" som for ikke lenge siden kjøpte seg skyline, og han var norges mester i lakering.. han har vel også taka ett par biler før..;) var litt morsomt at han var norges mester når han ikke en gang hadde fått fagbrev:thumb gts-t? gtr-r`? tøff :) er det samme fyr som jeg mener, så skal det være en gts-t Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Kult. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 som sagt vi vet da vel alle hvem Camp er :P Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg