Gå til innhold

Soting av ruter?

Ranger emnet

BadMikke

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til og sote rutene på 245 min. men lurte på hor er det best og kjøpe film.. vurderte og bare dra på biltema eller thorshow. har dere noen forslag eller? :hello: og er det noen som vet hva grenser er for og tone side rutene forand?

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke biltema eller torshov, dra til en bilpleieforretning, filmen koster 3 ganger så mye, men den er 10 ganger bedre.

Framrutene er "ikke tillatt" å sote, men bruker du helt lyseste typen film er det ingen som knurrer...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mine har grønskjer i seg fra før av men vil ikke at folka skal se så godt inn vett :P hehe.. var jo på cc i går så det var veldig mange som hadde sota de forand.. ikke mye men litt og de sa det ikke var noe pes og få det igjenom EU-kontrollen bare man ikke dro på merkeverksteder :P hehe.. er det noen som vet om det er noen butikker i nerheten av drammen som selger skikkelige saker? :P

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det kan godt være, men er hvertfall bra film.. fikk en som er vant til å legge 3M film til å sote for meg, og han sa at denne filmen var vel så god som 3M'en, men det er jo en betraktelig prisforskjell og, så han tenkte hvist han skulle begynne med denne istedefor

Tåler den varme? Hvis man bruker varmepistol på billigfilm blir den matt, mens på 3M-film og lignende krymper den, hvordan er det med denne?

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så faktisk en som hadde lakkert rutene sine, men ikke helt svart da, så du såvidt så igjennom.. skjollete og jævlig.. :p

fungerte nok ikke så bra med spray nei :p

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider