BadMikke Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jeg har lyst til og sote rutene på 245 min. men lurte på hor er det best og kjøpe film.. vurderte og bare dra på biltema eller thorshow. har dere noen forslag eller? :hello: og er det noen som vet hva grenser er for og tone side rutene forand? Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Ikke biltema eller torshov, dra til en bilpleieforretning, filmen koster 3 ganger så mye, men den er 10 ganger bedre. Framrutene er "ikke tillatt" å sote, men bruker du helt lyseste typen film er det ingen som knurrer... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ok.. vet ikke prisen på skikkelige filmer? syntes jeg hørte at man kunne tone rutene forand jeg, men var ikke mer enn 10% eller noe.. Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Det er ikke tillatt å sote med film på framrutene...men du kan jo få tona glassene... :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Det er ikke tillatt å sote med film på framrutene...men du kan jo få tona glassene... :) som heller ikke er tillatt hvis det ikke er fra fabrikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 da er man heldig når man har ruter det står stemplet "tinted" på... :) det er jo alle ruter som har grønnskjær i seg... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ja mine har grønskjer i seg fra før av men vil ikke at folka skal se så godt inn vett :P hehe.. var jo på cc i går så det var veldig mange som hadde sota de forand.. ikke mye men litt og de sa det ikke var noe pes og få det igjenom EU-kontrollen bare man ikke dro på merkeverksteder :P hehe.. er det noen som vet om det er noen butikker i nerheten av drammen som selger skikkelige saker? :P Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 http://www.solfilmhalvpris.no er hvertfall jeg fornøyd med! 35%lysgjennomtrengning på sidene, og 23 på bakruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 http://www.solfilmhalvpris.no er hvertfall jeg fornøyd med! 35%lysgjennomtrengning på sidene, og 23 på bakruta http://i12.photobucket.com/albums/a208/B230ft/Bilde002-2.jpg http://i12.photobucket.com/albums/a208/B230ft/Bilde006-1.jpg http://i12.photobucket.com/albums/a208/B230ft/IMG_1160.jpg Var en del skriveleifer på den webshoppen :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hehe det kan godt være, men er hvertfall bra film.. fikk en som er vant til å legge 3M film til å sote for meg, og han sa at denne filmen var vel så god som 3M'en, men det er jo en betraktelig prisforskjell og, så han tenkte hvist han skulle begynne med denne istedefor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hehe det kan godt være, men er hvertfall bra film.. fikk en som er vant til å legge 3M film til å sote for meg, og han sa at denne filmen var vel så god som 3M'en, men det er jo en betraktelig prisforskjell og, så han tenkte hvist han skulle begynne med denne istedefor Tåler den varme? Hvis man bruker varmepistol på billigfilm blir den matt, mens på 3M-film og lignende krymper den, hvordan er det med denne? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 er vell bare å sote det:) får du beskjed om å rive, så er det vel bare å kjøre heim å legge på ny, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Matt svart spraylakk fra biltema... HAHA;p Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 jeg så faktisk en som hadde lakkert rutene sine, men ikke helt svart da, så du såvidt så igjennom.. skjollete og jævlig.. :p fungerte nok ikke så bra med spray nei :p Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hehe, var en spøk.. Men det er jo faktisk de som er dumme nok til å gjøre det da.. Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg