tohola Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Tåler den varme? Hvis man bruker varmepistol på billigfilm blir den matt, mens på 3M-film og lignende krymper den, hvordan er det med denne? Den tåler varme ja, har selv krympa film derfra for å få den til å passe på kuv rute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 for å få bakruta på min helt 100 krympa vi filmen såvidt..han sa han var overasket over hvor villig filmen var til den prisen.. du kan jo bestille gratis prøve, så får du en liten flik av hver mørkegrad,så kan du se hva du vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Filmen kan fint krympes ja, gjorde dette selv på min 940 sedan for å få ruta så bra som mulig... J skaffer også solfilm hvis det evt skulle være ved interesse, sunguard solfilm i forskjellige mørkhetsgrader og lengder/bredder... Her er ihvertfall et par bilder av 940`n j hadde, med 35% sunguard film rundt hele: (si ifra hvis du vil at j skal fjerne bildene...) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 da har jeg bestilt prøven i vertfall.. så tenker jeg at det blir soting på meg.. da kommer det bilder så fort jeg får bestilt de jeg vil ha :thanks :) :) bra med bilder da :thumb Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg