Gå til innhold

Lasern t lænsmann?

Ranger emnet

Eklund

Anbefalte innlegg

Jepp. Polti bruker laser i mørket! og den er fakta faen meg RØD!!

merka dette da en polti fant ut at han skulle måle farta i øya mine 5 km nord for der jeg fikk bot samme turen .. var 2 kontroller på samme veien gitt.. først var det 80 i 60'n og 3200 fattigere, så var det å nesten bli blenda i fillebiter av en anna lasertosk inni ett kratt lenger opp i veien!.. kom forresten 80 der og (klok av skade, neppe) men blei nå ikke stoppa så

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Polti bruker laser i mørket! og den er fakta faen meg RØD!!

merka dette da en polti fant ut at han skulle måle farta i øya mine 5 km nord for der jeg fikk bot samme turen .. var 2 kontroller på samme veien gitt.. først var det 80 i 60'n og 3200 fattigere, så var det å nesten bli blenda i fillebiter av en anna lasertosk inni ett kratt lenger opp i veien!.. kom forresten 80 der og (klok av skade, neppe) men blei nå ikke stoppa så

Å dæven, må ha vært en spooky opplevelse. Takk for svaret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker nok laser om natta ja.

Skulle kjøre til Narvik for noen måneder siden, rett etter svingen, hvor jeg kommer i godt driv i 80 sona ser jeg plutselig en rød flekk og en uniformert politibil! Høgger tak i bremsa, får ned farta til lovelig nivå. Snuten ser stygt som faen på meg, men lar meg kjøre videre. Fikk sikkert ikke måling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare et spm...hvis man kan "se" laseren hvis den lyser....ser man den f.eks hvis det er litt tåke eller lignende da? tenker...laserpenn ute i skumringen eller noe...ser man jo strålen hehe:) kan virke litt teit men..viste ikke åssen jeg skulle si det:)

Jeg tenkte på det samme.... Bra sagt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare et spm...hvis man kan "se" laseren hvis den lyser....ser man den f.eks hvis det er litt tåke eller lignende da? tenker...laserpenn ute i skumringen eller noe...ser man jo strålen hehe:) kan virke litt teit men..viste ikke åssen jeg skulle si det:)

de bruker ikke laser i tåke og heftig regnvær..

mente jeg leste en gang en eller annen plass at apparatet ikke vil vise riktig fart om brukt i regnvær... ergo så er dem ikke ute i heftig regnvær og tar folk

tåke sier seg vel selv, siden lasersøyla vil synes..

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider