Eklund Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 E det vanlig at politiet bruke laser i mørke? Har aldri vært borti det sjøl. Det må jo være verre førr de å treffe, med tanke på at de kan bli blenna. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hmm..vet ikke jeg nei. Har sittet på å fått fartsbot i mørket da. har blitt vinket inn i laserkontroll selv, midt på natta også, men tror ikke det er så veldig vanlig med laser i mørket da. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jeg har blitt tatt av laser i mørket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hæ? Lancemann sin laser? Jeg har ikke laser, og har solgt UP-bilen:D Sorry OT, bare måtte;) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jepp. Polti bruker laser i mørket! og den er fakta faen meg RØD!! merka dette da en polti fant ut at han skulle måle farta i øya mine 5 km nord for der jeg fikk bot samme turen .. var 2 kontroller på samme veien gitt.. først var det 80 i 60'n og 3200 fattigere, så var det å nesten bli blenda i fillebiter av en anna lasertosk inni ett kratt lenger opp i veien!.. kom forresten 80 der og (klok av skade, neppe) men blei nå ikke stoppa så Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jepp. Polti bruker laser i mørket! og den er fakta faen meg RØD!! merka dette da en polti fant ut at han skulle måle farta i øya mine 5 km nord for der jeg fikk bot samme turen .. var 2 kontroller på samme veien gitt.. først var det 80 i 60'n og 3200 fattigere, så var det å nesten bli blenda i fillebiter av en anna lasertosk inni ett kratt lenger opp i veien!.. kom forresten 80 der og (klok av skade, neppe) men blei nå ikke stoppa så Å dæven, må ha vært en spooky opplevelse. Takk for svaret:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 De bruker nok laser om natta ja. Skulle kjøre til Narvik for noen måneder siden, rett etter svingen, hvor jeg kommer i godt driv i 80 sona ser jeg plutselig en rød flekk og en uniformert politibil! Høgger tak i bremsa, får ned farta til lovelig nivå. Snuten ser stygt som faen på meg, men lar meg kjøre videre. Fikk sikkert ikke måling :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ja det er vel lett å se lasern i mørke kan eg tenke meg.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 bare et spm...hvis man kan "se" laseren hvis den lyser....ser man den f.eks hvis det er litt tåke eller lignende da? tenker...laserpenn ute i skumringen eller noe...ser man jo strålen hehe:) kan virke litt teit men..viste ikke åssen jeg skulle si det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 bare et spm...hvis man kan "se" laseren hvis den lyser....ser man den f.eks hvis det er litt tåke eller lignende da? tenker...laserpenn ute i skumringen eller noe...ser man jo strålen hehe:) kan virke litt teit men..viste ikke åssen jeg skulle si det:) Jeg tenkte på det samme.... Bra sagt.. hehe Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 bare et spm...hvis man kan "se" laseren hvis den lyser....ser man den f.eks hvis det er litt tåke eller lignende da? tenker...laserpenn ute i skumringen eller noe...ser man jo strålen hehe:) kan virke litt teit men..viste ikke åssen jeg skulle si det:) de bruker ikke laser i tåke og heftig regnvær.. mente jeg leste en gang en eller annen plass at apparatet ikke vil vise riktig fart om brukt i regnvær... ergo så er dem ikke ute i heftig regnvær og tar folk tåke sier seg vel selv, siden lasersøyla vil synes.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 det jeg lurte på:) men ikke alltid like lurt og kjøre fort da heller(rein og tåke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg