Thomas André Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Har en slik 12" subwoofer. 2000w max Er det noen som har erfaring med denne suben? Skal visst være ganske tungdreven, så hvilken forsterker anbefaler dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 om du skal ha noe rimelig,men som røsker kan du se litt på denne ;) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325063 mange her som har handlet og bruker forrige modellen x-1500 og er fornøyde! Gir mye effekt i forhold til pris!! Ellers kan du søke på forumet, så finner du en del om den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas André Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Har sett litt på dynabels forsterkere. Fant en digital forsterker til ca 7k.. Kan levere inntil 2500w RMS :) En kompis mente den blir å funke som snus, eller? Er ikke noe hastverk, egentli, så penger er ikke noen hindring :P Har et lite anlegg jeg skal bruke midlertidig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Fungerer sikkert som snus den dynaBelen. Andre kandidater kan være Zapco eller Soundstream. For eksempel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas André Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Men er det noen som har hatt noe å gjøre med den suben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 det er ikke så veldig tungdrevent. kommer langt med 5-700W RMS. men skal du utnytte det bør du ha rundt 1000-1200W RMS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 dreiv 2 av disse med ei SPL Dynamics DIG-1450 som ifølge bilstereospesialisten yter ca. 1000 watt i 1 ohm. De tallene der tar jeg så som så, men elementene virka ikke så tungdrevet da! ;) Hadde nok klart å gjøre kål på dem om jeg ville! :D Flott sub! Sett den i porta kasse du! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 dreiv 2 av disse med ei SPL Dynamics DIG-1450 som ifølge bilstereospesialisten yter ca. 1000 watt i 1 ohm. De tallene der tar jeg så som så, men elementene virka ikke så tungdrevet da! ;) Hadde nok klart å gjøre kål på dem om jeg ville! :D Flott sub! Sett den i porta kasse du! :) at den forsterkeren yter "1000 watt rms" tviler jeg ikke ett sekund på. To stk Pioneer TS-W101SPL koblet i 1 ohm på en DIG 1450 dro 144dB på det meste i en sierra, den lille knøtta av en amp er syk spør du meg. Men den koster jo litt da, og er vel bare å få tak i brukt nå om dagen. Og portet kasse på 121SPL'en gjør susen :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 at den forsterkeren yter "1000 watt rms" tviler jeg ikke ett sekund på. To stk Pioneer TS-W101SPL koblet i 1 ohm på en DIG 1450 dro 144dB på det meste i en sierra, den lille knøtta av en amp er syk spør du meg. Men den koster jo litt da, og er vel bare å få tak i brukt nå om dagen. Og portet kasse på 121SPL'en gjør susen :) Da tror jeg vi er enig, min gode mann! Hadde to av denne i porta 80liters kasse. Det var helt latterlig hvor det spillte i Laguna'en. Fikk dessverre aldri målt det før hele dritten ble stjålet! BUMMER! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Ny modell bare, innmaten skal være lik http://slettesautohifi.no/catalog/product_info.php?products_id=753 Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Mener også ha lest at det er noen soundstream amper på lagersalg i kjøp/salg forumet. Kanskje det kunne være noe for deg? Bare et forslag :hello: Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg