Gå til innhold

Pioneer TS-W121SPL

Ranger emnet

Thomas André

Anbefalte innlegg

dreiv 2 av disse med ei SPL Dynamics DIG-1450 som ifølge bilstereospesialisten yter ca. 1000 watt i 1 ohm. De tallene der tar jeg så som så, men elementene virka ikke så tungdrevet da! ;) Hadde nok klart å gjøre kål på dem om jeg ville! :D Flott sub! Sett den i porta kasse du! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dreiv 2 av disse med ei SPL Dynamics DIG-1450 som ifølge bilstereospesialisten yter ca. 1000 watt i 1 ohm. De tallene der tar jeg så som så, men elementene virka ikke så tungdrevet da! ;) Hadde nok klart å gjøre kål på dem om jeg ville! :D Flott sub! Sett den i porta kasse du! :)

at den forsterkeren yter "1000 watt rms" tviler jeg ikke ett sekund på.

To stk Pioneer TS-W101SPL koblet i 1 ohm på en DIG 1450 dro 144dB på det meste i en sierra, den lille knøtta av en amp er syk spør du meg. Men den koster jo litt da, og er vel bare å få tak i brukt nå om dagen.

Og portet kasse på 121SPL'en gjør susen :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at den forsterkeren yter "1000 watt rms" tviler jeg ikke ett sekund på.

To stk Pioneer TS-W101SPL koblet i 1 ohm på en DIG 1450 dro 144dB på det meste i en sierra, den lille knøtta av en amp er syk spør du meg. Men den koster jo litt da, og er vel bare å få tak i brukt nå om dagen.

Og portet kasse på 121SPL'en gjør susen :)

Da tror jeg vi er enig, min gode mann! Hadde to av denne i porta 80liters kasse. Det var helt latterlig hvor det spillte i Laguna'en. Fikk dessverre aldri målt det før hele dritten ble stjålet! BUMMER!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener også ha lest at det er noen soundstream amper på lagersalg i kjøp/salg forumet. Kanskje det kunne være noe for deg? Bare et forslag :hello:

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider