mOMOe Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hehe, kjenner han som skal selge den.. hvor bra det er gjort evt jeg ærlig talt ikke, men vet han har brukt mange år på den, så jeg ville tro den har blitt bra.. men vis jeg får tatt en nærmere titt på den så skal jeg si ifra jeg.. Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hvis du gidder det så hadde jeg blitt utrolig takknemlig!! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-Man Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 denne bilen så jeg på os i hordaland i forjegårs, noen som vet hvem so eier? Siter Opel Ascona B 2,2 (Solgt) Kadett C (c20ne) (Solgt) Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hadde jeg hatt penger tror jeg nesten jeg hadde dratt og handla den der.uber fet spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg