Gå til innhold

hvor er det best å plassere subwoffer?

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja om du ikke har på så mange folk kan du jo sette bass kassa i bak setet da :P hehe.......... neida.....

Jeg har i hvertfall satt den oppå plata til reservehjulet helt inn i kroken da kassa mi passe perfekt der. fikk ikke plass til den under hatthylla. det er vel kanskje under hatthylla jeg ville satt den hvis jeg hadde fått plass. det er det mest praktiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo 4 12" subwoffer elementer jeg da..

tenkte litt på 2 under hattehylla og 2 inne i veggene på sidene bak?.. er det no bra løsning?.. men da har de bare en vegg med 19mdf.. også er det jo på en måte refleksrør der fordi det er jo rom helt fra baklysa til der setebeltet er festet..

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 rom, alle elementene med magneten bakover, hvis jeg ikke husker feil. Før du prøver på noe slik, MÅ du ta kontakt med en bilstereo-forhandler (eller noen andre med programmvare og kunnskap), slik at han kan hjelpe deg med å tegne riktig kasse til deg...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jbl 12" som jeg låner av en kompis. Hans løsning er slik.

DSC02542.jpg

Hos han(samme bil) så glir kasse lenger inn, og hadde det ikke hvert for at jeg låner kassa så ville ledningene ligget litt bedre.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider