Gå til innhold

hvor er det best å plassere subwoffer?

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

VCE skrev:
2 rom, alle elementene med magneten bakover, hvis jeg ikke husker feil. Før du prøver på noe slik, MÅ du ta kontakt med en bilstereo-forhandler (eller noen andre med programmvare og kunnskap), slik at han kan hjelpe deg med å tegne riktig kasse til deg...

skjønner skjønner.. men er det ingen her med sånne kunskaper?..

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

B230ft skrev:
skal jo ikke være tykkere enn plussen da.. men IKKE mindre, nder noen omstendigheter! hheså ja, det gjør ikke noe om den er et kaliber større enn +..

har værtfall stingerkabler i min, å min jord er større enn pluss... har vell 0/1AWG jeg har... samma det! mindre er værtfall ikke riktig...

vil se noen anlegg i 740 jeg å! Har bare sett et par!

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter det jeg og noen kompiser har forsket oss frem til er at en båndpass kasse med bassreflex inn gjennom "lasteluka" eller hattehylla funker best! ikke det at jeg har stereo i min bil da! no show just a lot of go ;) har en kompis med en 242 som har bandpass med 3 10"! det RISTER NO JÆVLI... nesten litt tongt for å puste! og det er lavbudsjett! du kan jo ha basser til masser av kroner men bygger du ikke rett får du ikke utnaytta di ekstra kronene uanz ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...