"URQuattro" Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Ja, jeg vil gjerne ha svar på dette jeg også, har fått litt nye planer skjønner dere... Vil vite hva som må til etter at du har bytta til et halveis avansert datasprutsystem, hva må du gjøre for å øke kreftene til rundt 350-400 hk da?? Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Meld deg inn i vacn så får du svar på det;) Er nettopp en der som har fått ferdig sin ganske friserte 10v turbo motor i urquattro. Ellers går de fleste for 20v når de skal opp i den effekten, da de 10 ekstra ventilene gir veldig mye gratis å hente på... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 du kan jo ogsaa kikke paa, http://www.nordicaudi.com sök paa "10v trim" staar en haug der.... Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Men nå holder det å diskutere om han har 700 eller 900 hk.Det jeg lurer på er hvor mye det evntuelt vil koste å bygge om til datasprut og så chippe og trimme oppimot 400 hk? Håper på serriøse svar nå. Skal du satse skikkelig så bruker vel folka Autronic SM4..Og da snakker man fort 20 000 bare for innspruten så vidt jeg vet. Så kommer råder, stempler, lagre, pakninger, turbo, grenrør, arbeid med topp, eksos +++... Belag deg på mye penger. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ellers går de fleste for 20v når de skal opp i den effekten, da de 10 ekstra ventilene gir veldig mye gratis å hente på... Nå er det vel strengt tatt ikke 10 ventiler ekstra som gir mye gratis hk, men motorstyringen... Dette vet du da herr Andreassen! :D Skal man se seg BLIND på effekten er det vel samme kostnad for et 400hk på 10V som på 20V, men man må tenke på ny motorstyring og litt mer rørarbeide. Skal man ha GODE 400hk på en 10V bør man nok gå inn og bearbeide motoren litt, som blir dyrt. Så tiltakene for kjørbarhet kommer tidligere ved 10V trimming! Björk er nok nærmere 7 enn 9 vil jeg tro! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 noen velger 10v framfor 20v.pga mindre bevegelie deler ( tanke på holdbarhet) å mye turtall Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Jeg har en 10vt som skal megasquirtes i løpet av våren. Gleder meg til å begynne. Med den turboen som står på nå skal jeg kunne hente ut ca 350 hk. Smidde råder og stempler:sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.