Gå til innhold

Årets gatebil??

Ranger emnet

ThomasR

Anbefalte innlegg

Neeei, troor ikke det var sleggekasteren som vant i år igjen.

På fremsiden av siste Bilsport er det bilde av en ganske grei Saab, med teksten Årets Gatebil ved siden av.

Vær snill å IKKE skyte meg hvis jeg har feil:hello:

Og ja, jeg mener Gatebil-konseptet er på feil vei, bort fra menigmann og de vanlige dødelige. Dess flere millionbiler, jo bedre, tror jeg de tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaa, som i den oransje supra'en?

Den er jo ikke så nevneverdig fin... En ting skal være grasiøs eller brutal; den supraen føler jeg personlig ikke er noen av delene. Tsk tsk.

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje litt dumt spørsmål, men er den Gatebil konsern tee-shirt 2006 bare for damer?

http://www.gatebil.no/index.php?pageid=159 viser den på ei dame men det står ingenting om det da så derfor lurer jeg litt.

Kansje ikke riktig plass å legge dette på men synst ikke dettte trengte en ny tråd.

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener personlig at den nye E36`n til Automote er mye mere gjennomført enn supraen... som et eksempel liksom...

Så klart automote sin BMW er skam tøff den, MEN den kan på ingen måte kalles en gatebil.. Det er en ren show bil..

En gate bil i mine øyne skal gå mere enn greit rundt bana, være stylet sånn passe i forholdt til bilen, ha en god slump stereo og vise noe nytt/inituativt (det siste var vel ikke helt riktig skrevet men dere skjønte tegninga.. hehe)

vaa sin er vel alt det, bortsett fra att den er veldig oppbrukt... noen andre kunne sluppet til ja.. kommer ikke på noen i farta men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt og betalt av et sykt kommerst selskap som burde revurdere sin proffesjonalitet

I all verden så mye meninger? Hvor får dere det fra at Vaa har vunnet årets Gatebil? At en eller annen mener det lenger opp i tråden gjør det ikke til et faktum.

Hva er det Gatebil gjør som er så forbanna feil? Oppskriften er enkel: Underholdningstilbud til publikum, bestående av et treff hvor folk møter opp, kjører eller ser på bilkjøring, og om ønskelig sover over på campen.. Hva er dårlig med dette? Fatter ikke den greia her inne om å slenge dritt om alt mulig! Det er lov å ha egne meninger selv om man er medlem på bilforumet.net!

-

Henrik

---

Tilbake - Nå med ny konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden så mye meninger? Hvor får dere det fra at Vaa har vunnet årets Gatebil? At en eller annen mener det lenger opp i tråden gjør det ikke til et faktum.

Hva er det Gatebil gjør som er så forbanna feil? Oppskriften er enkel: Underholdningstilbud til publikum, bestående av et treff hvor folk møter opp, kjører eller ser på bilkjøring, og om ønskelig sover over på campen.. Hva er dårlig med dette? Fatter ikke den greia her inne om å slenge dritt om alt mulig! Det er lov å ha egne meninger selv om man er medlem på bilforumet.net!

-

Henrik

Enig. Jeg var på gatebil hele helgen og storkoste meg. masse bra damer, bra stander. mye rå kjøring. Særlig drifteheatene var veldig bra! Mye fint å titte på på Gokartbanen. Bra strippeshow i party teltet. Så ikke ut som at det var noe problem med fyll i depot området eller på gokartbanen, og jeg syns det er ålreit at det går ann å ta seg noen øl på kvelden. Er jo mange store "profiler" som kommer til gatebil og sånn må det være for at det skal komme publikum. Jeg syns treffene er råe og det sier jo litt når det kommer folk fra England og Finland for å delta og.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider