Tsbusa Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Treffa er bra! Jeg skal dit igjen neste sommer, uten tvil. Men det er vel noe som kunne vært endret på.. Men klart, man skal jo tjene penger også.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splashmx6 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Gatebil skal holdes hellig... Mye er grunnen til at de har det fra starten av er vel at folk skal få herje fra seg på bane og ikke i trafikken! Noe jeg synes er veldig bra.. Til og med politi setter pris på gatebil! Men det om vaa sin bil så er det flertalles som har stemt den fra (vis det er den som er årets gatebil da) og selv om noen synes den er stygg eller hva som helst så er det flertallet som har stemt den inn!!! Personlig så synes jeg det var mange andre MYE tøffere biler på gatebil! Siter 1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car ...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::... Besøk http://www.mazda-ogn.org har hatt: Mazda 626 94 1.8 glx volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Menne.. Hvem vant årets gatebil da? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 skulle til å si det samme jeg oxo, hvem ble årets gatebil? det var det jeg spurte om i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 skulle til å si det samme jeg oxo, hvem ble årets gatebil? det var det jeg spurte om i tråden. Er ikke kåret. Blir kåret på Gatebilmessen 24-26 november. - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Er ikke kåret. Blir kåret på Gatebilmessen 24-26 november. - Henrik okei, takk for det ;):thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Gatebil er helt ålreit det, men jeg endte opp med å betale til sammen 780,- bare for å få meg og bilen inn på banen.. Bensinutgifter og mat ikke telt med.. Synes det er litt stivt for kjøring en dag.. Men skjønner at man skal tjene på dette også.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg