pilzner Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 har kjøpt plastfanger til bilen fra veng og passformen er ikke helt 100%. Fikk byttet den første fangeren jeg kjøpte siden den hadde skikkelig dårlig passform. Den nye jeg fikk er bedre men som sagt ikke helt 100%. Så spørsmålet mitt er hvordan jeg skal gå fram for å få den til å passe? kan jeg varme med varmepistol når fangeren er montert "i spenn"? Ser for meg at fangeren vil kunne justeres litt på denne måten men vil ikke eksperimentere med fangeren siden jeg kan få igjen pengene heller. Hva mener dere? Noen med erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 :pics Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Vell, min mening er at man bør kjøpe originale deler isteden for Veng-deler. Ofte er det så mye arbeid å få Veng deler til å passe at det blir dyrer likevell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Skulle hatt noen bilder ja. Så vi får se hva som ikke passer... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg