Gå til innhold

Forskjell på Understell

Ranger emnet

TD POWER

Anbefalte innlegg

For det som er greia, :P

Det er at en gti ikke krenker så mye som fks. min bil, selv om jeg har senket+gassdempere :) Så det jeg lurer på da er jo bare om jeg får tak i disse stagene som gtien har, skal det i utgangs punktet bli lik å kjøre som en gti :P?

Gti en er så sykt mye lettere på rattet av en eller annen grunn, og krenkingen er mye mindre.. :P

Kommer dette av bare disse 2 stagene ?

Ny pris er jo 5lapper på dem :P Dyrt :)

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:puke:

Ta bakstilling fra GTI`n. Der får du både stabstag og skive bremser.

Men du som har TD er det ikke stabstag på dem orginalt foran?

Er ikke det på min i allefall tror jeg, har ikke lagt merke til noe stag der så.. Finne en gti dele bil er vel det greieste :) Hadde en gti 16v kjørbar stand på handa til 3000,- Men dumme meg, slo f... meg ikje til :P angrer som bare det!

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det som er greia, :P

Det er at en gti ikke krenker så mye som fks. min bil, selv om jeg har senket+gassdempere :) Så det jeg lurer på da er jo bare om jeg får tak i disse stagene som gtien har, skal det i utgangs punktet bli lik å kjøre som en gti :P?

Gti en er så sykt mye lettere på rattet av en eller annen grunn, og krenkingen er mye mindre.. :P

Kommer dette av bare disse 2 stagene ?

Ny pris er jo 5lapper på dem :P Dyrt :)

tenker du på h&r sine stag eller??

bortkasta penger spør du meg viss du ikkje skal kjøre på bane.

eg har krengingsstag som stod på min jetta gl. skaff deg dette.

stab.staget i bakstillinga kan du lage sjølv. skaff eit litt solid stålrør og sveis det i bakstillingen.

det du og kan gjera er å ta feks ein stålstag som får mellom bakstillingen der demparane er festa. sveis på to plater på kvar sin ende av staget og skaff fire eksos klemmer som går rundt bakstillinga og fest dette i plata på staget. litt kjapt forklart men dette har eg tenkt å prøva.. såg dette på ein GII i fra statene og funka fint.

vertfall. viss man vil at bilen skal henge betre på veien så skift til polyforinger, stab.stag nede + tårnavstiver. da er bilen deilig å kjøre med

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

h&r stagene er stivare meiner eg, trur du får dei i 2 forskjellige tykkelser. 22 og 25mm. dei er like orginale men bare laget av eit stivare metall.

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvordan funker dette da ?

Er dette oxo lik som på gti ?

Utenom tårnstaget da..

dette er ikkje på gti. det lille staget monteres på boltane til fremre bærearm. dette gjer bilen stiv.

IMGP1477.jpg

viss du ser på bildet så har denne vanlig krenginsstag. og eit stab.stag mellom bærearmane. dette gjer bilen stiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider