Gandi Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 men skal jeg være helt ærli med deg ser jeg ikke no grund til å ta på seg alt arbeide me å bytte til sekstrinskasse ... d er liskom ikke slik at man er plaga med at kassen ryker eller slikt... så da lure æ på koffer du vil bytte ... kunne du fortelt meg d? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 kassen passer rett på 3,0 24v(C30SE)... det er samme blokken, så det er ikke noe problem ... det er bare lotus omegaen som kom med 6trinskasse ... å den er en ombygd Corvette zr1 kasse ... men det som er et lite problem er at kassen er en del større en den orginal kassen som står på 3.0 24v ... så den sklir ikke rett inn i gearkassetunellen ... så der må du nok sveise litt om ... eller ta den enkle\lettvinte metoden å banke plass med slegge Mulig det også blir problemer med lengden på mellomakselen.... Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 men skal jeg være helt ærli med deg ser jeg ikke no grund til å ta på seg alt arbeide me å bytte til sekstrinskasse ... d er liskom ikke slik at man er plaga med at kassen ryker eller slikt... så da lure æ på koffer du vil bytte ... kunne du fortelt meg d? Det var rett og slett bare for å forhøre meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_LiFe_ Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Trur ikkje d hadde vært bra me den 6 trinns på 3.0 24v..men den passe rett på å du klare iallefall å banke plass i tunelln.. men en ting t e at du må ha svinghjul, clutch å trykkplata.. pluss fram deln av en lotus mellom aksling.. Siter Lotus Omega Nr 483 Omega MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg