Gå til innhold

Min Golf IV, "Wolfsburg Edition"

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gikk en stund før jeg begynte å koste på den, men når en først begynner så er det vanskelig å la være :p

Det første som ble gjort var soting av ruter, hvite blinkers, senkestripe og montering av et midlertidlig anlegg! Spiller ble byttet og en 12" Cerwin Vega ble kasta baki. Det skulle ikke gå lenge..

P5270024.jpg

Byttet da rundt disse tider register reim, vannpumpe og nye bremser rundt hele. Måtte også bytte begge dørlåsene bak da de svikta fullstendig.. Dyrt ja!

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i VG en dag da de annonserte etter Testpiloter for JBL anlegg. 30 stk skulle få teste et anlegg i et halvt år gratis.. Jeg søkte for moro skyld, og ble Testpilot for Østfold. Fikk et anlegg av verdi på 30 000 kr.. Fikk testet dette på gatebil Rudskogen, og målte 137 dB med det. Fornøyd jeg da :D

P4090073.jpg

P4250001.jpg

P5080033.jpg

P6030014.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sommeren fikk et lite trist utfall.. Etter en unnamannøver for rådyr skrensa bilen ned i grøfta og pådro seg skader for 40 000 kr. Bakstilling ble byttet, to nye felger ble bestilt, lakkering av hele høyre siden og litt småplukk. Da er det greit å ha kasko! :p

Benyttet da anledningen og lakkere litt mer på bilen. De hadde en bulk på taket (mulig fra takgrind), førerdør hadde fått seg en smekk og tok samtidig med øyelokka og hella dekslene. Så med andre ord så er store deler av bilen nylakkert!

Her er et bilde av bilen med noen custom made lykter som jeg hadde en stund:

PA220014.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter dette ble anlegget byttet ut! Etter at testperioden gikk ut, kjøpe jeg ut spiller, kabler og frontsett. Bestilte da to stk Rockford Fosgate P2 10” Punch og en Rockford Monoblokk 6001 BD. Fikk koblet dette sammen og er meget godt forøyd både med utseende og lyd. Fikk et mer ”cleant” bagasjerom. Byttet nå i vinter også ut batteriet. Det orginale hadde fått merka kjøret.. :p Kjøpte da det største til Sønnak, Tech-Tronic STS. Det burde duge.. J

P3150099.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå i sommer kjørte en kamerat i sunn sin R32 frontfanger, og solgte den billig til meg. Den hadde sprukket nede og fått seg en rose midt på. Reparerte den da selv og fikk den lakkert. Brukte også de hella tåkelysene mine og laget nye festebraketter til de som jeg festet på fangerern. Denne fangeren hadde ikke utsparinger til spyledyser, så de koblet jeg fra. Slik ble det seendes ut:

DSC00057-1.jpg

DSC00056.jpg

Bilde126.jpg

DSC00043.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også tak i de nye skiltene, synes det så bedre ut! Hvertfall når bilen begynner å se såpass strøken ut J Hvite skiltysdioder er i posten og vil bli en fin detalj J

Bestilte senest forrige uke nye frontlykter på ebay. Da blir det sotede foran også! Tenkte jeg skulle bytte ut vw emblene foran og bak til sorte i samme slengen.

Andre planer jeg har er:

Sort DTM leppe under R32 fangerer

Xenon kit 10 000 k

Bytte bakre potte

Bytte luftfilter

Mulig sette på R32 skjørter og en liten bakleppe etter vinteren.

Kom gjerne med tilbakemeldinger om Golfen! J

Lenke til kommentar
Del på andre sider