Gå til innhold

Min Golf IV, "Wolfsburg Edition"

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan gikk det med øyelokka?

Joda, øyelokka er av de.. Men de satt jo med et par flasker lim lissom! Så måtte dra ille i dem så de fikk litt juling, men regner med jeg får de greit på igjen.. Har ikke gjort det ennå, lurer litt på hva jeg skal prøve å feste med.. :titties:

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Så var turen kommet til interiøret.. Synes ikke akkurat det standard velour interiøret kledde bilen lenger. Fant et svart/blått stoff sportsinteriør på Norsk Bildesenter som jeg likte! Tok da turen inn til Lier etter jobb i går og henta det..!

12388.jpg

Vil nok tro dette har stått rolig en god stund, så det trengte en rens, og ikke minst fjerne igjenværende rester av glasskål :p

Så da jeg kom hjem i dag begynte jeg å rense det, og få det strøkent.. Etter noen timer ble det bra og demontering begynte! Utrolig hvor fort det går å ta ut bakseter og framseter i golf.!

DSC00653.jpg

DSC00655.jpg

Fikk gjort ferdig bak og satt inn setene foran i kveld.. Har et problem med det armlene jeg har, det passer jo det andre interiøret, og blir jo et hull der hvis jeg fjerner det. Finne et armlene i svart stoff?

Har ikke fått testet varme i setene eller noe slikt, bilen det har sittet i hadde kun gått 50k så regner med det er i orden!

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke no stress å løsne setet hvertfall! Du må løsne to stk 45 torx skruer foran på sete, og skru av de deklene som ligger på skinnene setet er montert på. Da er det bare å dytte setet ut av skinnene. Da kan du løsne på airbag og varme kontakten under sete og løfte det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider