Gå til innhold

Min Golf IV, "Wolfsburg Edition"

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Driver å diskuterer disse xenon lysene inne på vw audi club også. Der mener de at det ikke bør monteres xenon i vanlige reflektor lamper, det vil sjenere og blende møtende trafikk så veldig! Det burde være linselys.. Tenkte ikke jeg på da jeg bestillte sota frontlykter med vanlige reflektorer! Hmm..

Noen som har sett det blitt gjort i reflektorlamper?

Angående styrke så synker jo som du sier lysmengden når en stiger kelvin verdien.. Ville ha 8 eller 10 tusen fordi jeg trodde det så tøffest ut! Hehe.. men er litt i tvil hva jeg skal gjøre nå..

Eneste sted jeg har linselykt er tåkelysa, men gidder ikke kjøpe til de hvis jeg ikke har oppe lissom :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å diskuterer disse xenon lysene inne på vw audi club også. Der mener de at det ikke bør monteres xenon i vanlige reflektor lamper, det vil sjenere og blende møtende trafikk så veldig! Det burde være linselys.. Tenkte ikke jeg på da jeg bestillte sota frontlykter med vanlige reflektorer! Hmm..

Noen som har sett det blitt gjort i reflektorlamper?

Angående styrke så synker jo som du sier lysmengden når en stiger kelvin verdien.. Ville ha 8 eller 10 tusen fordi jeg trodde det så tøffest ut! Hehe.. men er litt i tvil hva jeg skal gjøre nå..

Eneste sted jeg har linselykt er tåkelysa, men gidder ikke kjøpe til de hvis jeg ikke har oppe lissom :)

er bortkastet å montere xenon i reflektorlamper syntes jeg..lyset blir ikke på lang nær så bra som på linser, også har du jo ikke den samme justeringsmuligheten.. på 8 og 10 000 kelvin så er lyset rett og slett lilla.. men men, min mening:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny plan, siden jeg allerede har bestillt sota frontlykter uten linser, kanskje bi xenon hadde vært noe? Har slike xenon look pærer på hele fronten på bilen så ser ikke så værst ut i utgangspunket. 6000 k på fulllysa så har en noe å møte vinteren med.. Eller hva mener folket? :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry OT men har lenge tenkt på og gjøre baklyktene mine til heeelt blå men jeg finner faen ingen som vil selge meg noen lexus lykter sabla billig! hehe.. gjør lizm ikke noe om jeg ødlegger di fordi det er jo bare LEXUS lykter:P

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider