volvo145 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hei Skulle starte i kveld , og da var den utrolig treig å starte og når den kom så hørtes det ut som den bare gikk på 2-3 syl og fikk ikke mere enn 1000 rpm , så stoppet den, så ble den skikkelig sur. Vi prøvde å taue den igang men det samme skjedde igjen. Virker som den ikke tenner skikkelig. Tenkte jeg skulle ta ut biltemapluggene og se på dem, og så sjekke fordeleren kansje.. Vet ikke helt hvor jeg skal begyne å lete .. Motoren er en 2,3ET Er dumt plasert den fordeleren også , noen som har noen tips om den? Alle tips mottas med takk :thumb Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 begynn med å bytte ut pluggene til NGK BR6ES/B6ES.... eller ei V-line nr 2 pakke(4 stk). Skarru ha plugger som tåler mye juling, så kjøper du Bosch Super 4 plugger. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Opplevde noe merkelig med min her om dagen, plugg nr. 1 var oppbrent! Og de andre var helt fine, hadde perfekt farge! Hvordan kan dette ha skjedd? Bruker NGK BP6ES plugger. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hei Jeg sjekket pluggene mine i dag , de var våte av bensin og litt kokset men ellers fine, sjekket også fordelerlokk og rotor de så ikke bra ut så jeg byttet hele greiene det ble biltema denne gang også, lærer aldri vetdu hehe. Skal nok investere i sånne plugger du snakker om etterhvert jeg også, men det er kansje ikke vitsi siden de brenner ned ;) Iallefall så startet den da , sur som f... jukset lenge men etterhvert så gitt den fint igjen. Jeg begyner å lure på om det rett og slett er dårlige stempelringer eller noe sånt. Er det kansje en ide å ta en kompresjonstest ? Lurer også litt på om det er feil blanding for den går ujevnt på tomgang og lukter bensin. Hvordan justere dette?? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 virtual skrev: Opplevde noe merkelig med min her om dagen, plugg nr. 1 var oppbrent! Og de andre var helt fine, hadde perfekt farge! Hvordan kan dette ha skjedd?Bruker NGK BP6ES plugger. lean blanding... Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.