Gå til innhold

Hvor handler jeg Momo?

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Lurer på om dette var riktig forum å poste denne tråden på, men shit au..

Alle er vel enig om at Momo ting er overpriset så det holder, men er jakt etter ratt, girkule og håndbrekk og lurer derfor på hvor det er billigst å handle fra? Trenger ikke å være butikker i Norge, så lenge det er penger å spare..:thumb Noen med erfaringer rundt dette? Fra utlandet?

Felgimport har jeg hørt er rimelige treige på avtrekkern når det gjelder salg av ting, men det er en annen sak!

Hvor handler dere Momo? :hello: Takk for hjelpen!

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torshov Bilrekvisita får Momo varene sine fra Felgimport. Erfaringer med de?

http://www.momo.it er nok mer riktig! :thumb Men det er billigere å handle fra Norge enn direkte fra fabrikk..eller tar jeg skammelig feil nå? Andre som har forslag eller erfaringer fra forhandlere jeg kan shoppe fra? Gjerne utlandet hvis det er noe å spare? :)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva slikt ligger på i butikker i Italia..?

Ser dem har hovedkvarter i Milano, og skal nedover dit om en måneds tid etter planen, så om det er veldig mye å spare og du har god tid kan jeg alltids kikke der til deg, Ole.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om dere som har Momo pads på setebeltene kan møte opp ved akershus festning en dag. Slik at vi kan stille dere opp mot en vegg og vise dere hva vi synes om slikt.

firing_squad.jpg

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva slikt ligger på i butikker i Italia..?

Ser dem har hovedkvarter i Milano, og skal nedover dit om en måneds tid etter planen, så om det er veldig mye å spare og du har god tid kan jeg alltids kikke der til deg, Ole.. :)

Hvis jeg da ikke skaffer det før du drar riktig nok! :thumb

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider