torstebo Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hei! Sesongen er snart over for min del, og jeg skal style sykkelen litt i vinter. Har veldig lyst å lakkere underkåpe dekslene sorte. Har en Blå Yamaha R1 1999-modell, og ønsker at den skal ligne på den blå Yamaha R6 2002-modellen i farge. Derfor ønsker jeg å legge inn bilde av sykkelen min i photshop for å se hvordan den blir seende ut. Noen som gidder? Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hadde du lagt til eit bilde så hadde du fått betre respons.... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 http://bilforumet.net/forumdisplay.php?f=644 Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg