Wrasko Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg er for Gumball jeg, no problemo.. MEN, jeg må ha det seriøst lagt foran meg for å i det hele tatt gidde å bry meg om denne ideen, og pengesummen på 20k er ikke ille med tanke på at det var overnattinger, festing og banekjøring.. Men spørs bare hvor seriøst dette er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 er med på telt, bål, campingfyll, raske svenske veier, premier(fra sponsorer...), flere etapper over kanskje 5 dager til uke... kan gjøres billig og bra. heller dra på med en avslutningsfest/middag. kan ikke noen ta initiativet til noe sånt?! østersjøen rundt for eksempel... ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Og da sier vi takk til alle som legger inn like useriøse tråder om ikke MER useriøse enn trådstarter.. Hurray! Sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 blir d bare kjørt i norge? -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Og da sier vi takk til alle som legger inn like useriøse tråder om ikke MER useriøse enn trådstarter.. Hurray! Sindre hysj lille sindregutten. syns heller du kan slutte å lese tråden. tror ikke noe det blir noe gumball.no akkurat. men "roadtrip" rundt østersjøen hadde vært fett! endt opp på vallåkra eller noe. ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Dette er det dummeste jeg har hørt . Håper det bare er en spøk, kan ikke tro noen biter på dette .. Mvh Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Ett sånt forslag som dette trengs å jobbes med og jeg syns det høres utrolig fett ut om noe slikt hadde skjedd. Å kalle dette for Gumball Norge virker teit i den forstand at navnet allerede er i bruk og vil med en gang forbindes med fart, fyll og fete biler(Og ja, det er jo det GUMBALL skal være). En tur rundt i skandinavia med "fart", fyll, biler og damer hadde jo vært knall for mange og hadde det vært seriøst nok ville det helt sikkert funket! 20000kr er etter min mening i grenseland til for lite... Se å øk så slipper du alle 240-fjortissa som whiner over dyr tur! Ett møst med en slik event er jo at man får med seg fete biler, og kjendiser i starten! Kontakter kontakter kontakter... Edit: sorry for OT Sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Mange som ikke er interesserte her, men hørte noe om dette for ei stund sia,, og det var visst ikke noe tull, men noe som faktisk var 'ekte..' Men, dyrt. Men til neste år, ca en uke før Rudskogen i Juli, skal muligens Raanecrewet.com arrangere cruising tur i Norge. Alle som skal være med møtes (feks) på Dombås ved Dovrefjell, alle kjører samlet en viss rute, nedover til Bergen videre langs kysten, til Kr.Sand, så litt inn i landet igjen, og til slutt avsluttest reisen med GATEBIL på Rudskogen! Under reisen overnatter man på div hoteller, hvor man må betale SELV på stedet. Men uansett må man melde seg på, så vi får holdt av hotellrom til alle.. Bare i planlegginsfasen enda, og enda kun for medlemmer og venner av medlemmer, men ingenting er bestemt enda. trådstarterens innlegg syntes jeg bare hørtes useriøst ut, men det tsbusa hadde å si syntes jeg var interesant. syntes det var en genial idë å kombinere det med Gatebil treffet på rudskogen, da er det mye større sjangse for å få med seg folk. de som skal opp på gatebil kan jo like greit hive seg med på en crusing tur, det hadde vert kult. trenger ikke være ant enn at det er ett "tog" som starter fra feks. bergen så tar det kystveien nedover og sammler opp folk etterhvert som toget kjører forbi. en slags oppvarming til Gatebil. en slik idë høres realistisk og enkel ut. trenger ikke være fester, bare at man kjører opp sammen, "råner"/cruser rundt litt i byene. som REMA 1000 ville sagt: det enkleste er oftest det beste:thumb noen som støtter forslaget, var bare noe jeg fant på mens jeg leste inleggene. Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 20000kr er etter min mening i grenseland til for lite... Se å øk så slipper du alle 240-fjortissa som whiner over dyr tur! hvor gammel er du? 240-fjortissa som whiner?! hysj ravi. ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 -Grand Turismo Norway-................meld din interesse her.............. :driving Info-link kommer. Tenker vi sier stopp her jeg, så kan trådstarter sende meg en PM når infolinken er på plass. Ellers blir det jo en dullion nye innlegg med alt mulig her.. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg