Gå til innhold

Gjemme forsterker under plate?

Ranger emnet


glx-rider

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal snart bygge stereo i en A3 97, og tenkte å lage en bagasjeromsplate og feste en forsterker på undersiden av den slik at den "henger" over hjulbrønnen.

 

Vil dette trenge noe spesiell kjøling? Blir halvveis tett, så kommer ikke akkurat noe luft direkte til.. Noe jeg kan gjøre for å få kjølt ned hvis det trengs?

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for svar. Forsterkeren er en audison LRx2.500 men finner ikke ut noe sted om de kan henge opp ned. noen som vet?

 

ellers så kanskje jeg skal prøve ei datavifte. men gir den egentlig så veldig mye luft da? eller er dette bare for å få luft inn i det hele tatt? tenkte kanskje det hadde funka med et par små bassporter som hull istedenfor. Ser for meg at datavifter fort kan se litt jalla ut.

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, viste ikke at forsterkeren trenger ekstra kjøling om den skal være i et tett rom... Ærlig talt, er dette nødvendig om du ikke spiller på "full-gnu" hele tiden? Bare spør jeg :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anyway... Delta vifte er egentlig bare et teit forslag. Skal man ha vifte burde man ha noe som ikke høres ut som et middels jetfly! Papst-viftene er good shit!

 

Hehe ja hadde de største delta viftene i pcen for endel år siden. Ikke til å anbefale! flytter MYE luft men med ekstremt mye støy.

Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår