Beinet1 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hei! Jeg sliter litt med å få montert rett oljetrykksbryter på rett sted på min passat 95, 2.0l Problemet er at forige eieren har klusset og jukset endel under panseret slik at ting ikke stemmer lenger Jeg hørte med VW og de sa at jeg skulle ha en hvit og en blå oljetrykksbryter på denne bilen, men de kunne ikke si meg hvor de skulle være plassert. Det skal være en nede ved oljefilteret og en i toppen. Noen som kan ta en titt under panseret på sin VW og se hvor de skal sitte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hei! Jeg sliter litt med å få montert rett oljetrykksbryter på rett sted på min passat 95, 2.0l Problemet er at forige eieren har klusset og jukset endel under panseret slik at ting ikke stemmer lenger Jeg hørte med VW og de sa at jeg skulle ha en hvit og en blå oljetrykksbryter på denne bilen, men de kunne ikke si meg hvor de skulle være plassert. Det skal være en nede ved oljefilteret og en i toppen. Noen som kan ta en titt under panseret på sin VW og se hvor de skal sitte? Sitter en på oljefilterbraketten og en i bakkant av toppen mot bremsekraftforsterkeren. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Sitter en på oljefilterbraketten og en i bakkant av toppen mot bremsekraftforsterkeren. Dette vet jeg, men hvilken farge er det på dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Dette vet jeg, men hvilken farge er det på dem? Blå er 0.25bar og sitter i toppen og hvit er 1.8 bar og sitter ved filteret kommer litt an på åssen motorkode da det er flere forskjellige 2.0L levert på 95 passat Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Blå er 0.25bar og sitter i toppen og hvit er 1.8 bar og sitter ved filteretkommer litt an på åssen motorkode da det er flere forskjellige 2.0L levert på 95 passat Det var dette jeg trengte å vite. Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 den blå kan og i noen tilfeller være brun :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg