Gå til innhold

Da har jeg kjøpt min første golf 1 ! :)

Ranger emnet

Tazzen

Anbefalte innlegg

Fin bil du har fått deg der:) Helt lik til min! Hvis jg går ned på parkeringen og den er vekk, så vet jg ihvertfall hvor den er:D Neida, men lykke til med eventuelt prosjekt:)

takktakk:)

er fornøyd med bilen, men noen ganger lyser oljelampa litt. bare blinker en gang fort, å ista lyste den 2-3 sec plutselig å peip. at den var tom lissom.

Men jeg har fylt på olje å var olje på den når jeg henta den å har bytta oljefilter for å være sikker. er noe som er vanlig svakhet på de? en føler eller noe? jaja hakke så greie på det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo en ting, kan jeg kjøre på vanlig 95blyfri?? hva anbefaler dere?

Spurte i en tråd får litt siden og da fikk jeg til svar at det går bra. Har kjørt 95 oktan nå og det funker bra.

åja:)

men noen som har noen bilder av en einser med noen Scmidt TH-line.

har leita litt på nett, men fant ikke så mye! kult om folk la ut noen bilder her.. :)

Dubmodder

1986 Peugeot 205 CT

1982 VW Golf 1 CL Automatic

1980 VW Golf 1 Turbodiesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja:)

men noen som har noen bilder av en einser med noen Scmidt TH-line.

har leita litt på nett, men fant ikke så mye! kult om folk la ut noen bilder her.. :)

da har du ikke leita godt nok :)

Her i vårt lille forum er det en tråd med bøttevis av bilder av einsere med th-lines ;)

R0014470.jpg

0109.JPG

oneface.jpg

Tråden finner du her

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker. jeg så på denne

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8283725&sid=9ae0YoD8f844593&pos=1&tot=1

men ekke helt sikker gitt, ser jo ikke no fin ut, skal pusse den opp men. hehe

Denne er solgt nå...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...