Gå til innhold

Tips til ny bil???

Ranger emnet

GtiGtr

Anbefalte innlegg

litt usikker på om ditta e rette plassen å legge denne, men prøver..

Skal ha meg ny bil nå snart, men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Noen som vet om noen bra biltyper så jeg har litt mer å lete etter?

Har følgende kreterier:

Mellom 120 og 200 000(+) Kr

En artig motor som går litt. Tenker da på minst 150 hk, gjerne turbo

Diesel eller bensin? Men tror det blir bensin

Ikke over 150 000km.

bra utstyrt. ikke en sparemodell

Manuell gir!

Har sett litt på BMW E-46 320 diesel eller 323 bensin, men dem er litt dyre. Har også kikket litt på Volvo S70 Turbo, men er meget få av denne bilen.

Har og sett litt på A4,

Min forge bil var en Golf 4 GTI, bilder i signatur..

Alle tips mottas med takk!

PS!. Er ute etter en bil med potensiale som kan bli fin og er artig å kjøre!

Mvh Adrian

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Volvo x70 med turbo. Får en grei sånn en fra 160k og oppover, hadde nok satsa på 2,5lt istedenfor 2,0lt og det er ikke store prisforskjellen.

V70 2,5lt AWD:thumb ,men da må du nok over 200k for en bra/strøken en.

Kanskje en 850T-5R eller R.

er veldig interisert i denne typen, man da S eller C70, men er jo ingen til salgs som eg finne.. må vere manuel gir.

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du må over 180.000 kr for å få tak i en 320d med 150 hester, men den gamle modellen (E46 pre-facelift) har jo 136 hester, og du kan sikkert hente ut 165-170 hk med en chip. Tror den skal være mulig å få for prisen du er villig å gi. Har jo noen her:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1189144

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=915553 Litt lang kilometerstand kanskje?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1121122 Heldigvis kan felgene byttes...

Verdt å merke seg at disse er veldig billige i drift, bruker 0.57 liter mila på kombinert kjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du må over 180.000 kr for å få tak i en 320d med 150 hester, men den gamle modellen (E46 pre-facelift) har jo 136 hester, og du kan sikkert hente ut 165-170 hk med en chip. Tror den skal være mulig å få for prisen du er villig å gi. Har jo noen her:

Verdt å merke seg at disse er veldig billige i drift, bruker 0.57 liter mila på kombinert kjøring!

takker for tips! ja Bmw'ene er litt dyre, so veit ikkje heilt om det bli den.. ha egentlig mest lyst på bensiner turbo, men en god diesel går også.. Kan muligens strekke meg litt på prisen dersom det er et knall eksemplar:)

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Nissan 200sx eller en annen eksotisk japansk bil med pustehjelp? http://www.japanauto.no Har bredt utvalg av snacks. DIsse har mye hest. Lett og få mer og de fleste ser sykt fine ut :) Eneste er at utstyrsmengden ikke er noe å skryte av. Har skinn og AC. Det er vel det ;)

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...