hansi_199 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 er det noen som har gørt om orion concept 97.1 spesial edisen??? åssen er dene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 En old-school klassiker. Langt fra den verste forsterkeren du kan bruke pengene dine på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 og det vil si betalte bare 2500kr se!!syntes den var bilig noe fakta om den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 er det noen som har gørt om orion concept 97.1 spesial edisen??? åssen er dene!! God gammel knallforsterker det, er vel sammensatt av 2 stk. Orion-forsterkere egentlig, derav effekten på 2x25+2x50W hvor den ene delen er av typen som kan lastes langt ned i motstand og man får da masse effekt. Jeg har en Orion Concept 97.2 30 bånds digital equalizer liggende som jeg kjøpte fra en kar som også hadde en amp lik din. Sølvfarget eq med alle mulige innstillinger. MEGET pent brukt og alle papirer og eske medfølger. Nypris 8000 kr, selges 2000 kr. Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 oki så den er vist en helt rå forsterker?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 God gammel knallforsterker det, er vel sammensatt av 2 stk. Orion-forsterkere egentlig, derav effekten på 2x25+2x50W hvor den ene delen er av typen som kan lastes langt ned i motstand og man får da masse effekt. Jeg har en Orion Concept 97.2 30 bånds digital equalizer liggende som jeg kjøpte fra en kar som også hadde en amp lik din. Sølvfarget eq med alle mulige innstillinger. MEGET pent brukt og alle papirer og eske medfølger. Nypris 8000 kr, selges 2000 kr. Den EQ'n du sitter på er fortsatt et meget ettertraktet objekt i USA. Mange som fortsatt ser på denne som en av de ypperste EQ'er som noen gang er laget. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det ligger en 97.2 på Ebay til 102$, så ca. 2000 kr bør være en grei pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det ligger en 97.2 på Ebay til 102$, så ca. 2000 kr bør være en grei pris. Jepp det er eksakt en slik jeg har godt lagret i boden min ;) Lenge siden jeg hadde et så avansert anlegg at jeg trengte en slik eq, så selger den rimelig til den som kan trenge den. Hadde jo vært litt kult å hatt både Concept 97.1 og 97.2 i samme installasjon ;) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hadde jo vært litt kult å hatt både Concept 97.1 og 97.2 i samme installasjon ;) Man ville jo vært på god vei til et tøft Old School anlegg da. Gamle Orion produkter er absolutt ikke dumme greier. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Man ville jo vært på god vei til et tøft Old School anlegg da. Gamle Orion produkter er absolutt ikke dumme greier. mvh Glenn Absolutt! Concept 97.1 ampen er forresten sammensatt av en XTR250 og en HCCA225, til info for han som hadde kjøpt den ;) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg