Gå til innhold

Raanecrewet.com: On Tour 2007!

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

Det er bra noen tar innsitav til det(ekke sikker på åssen det skrives), å ha kolonne til tur og biltreff på bane og slikt. godt jobba gutter, viss dette blir gjennomført:)

Takk igjen:) Såklart, det krever endel arbeid, vi er 2 stykker som 'driver' nettstedet/klubben. Og dette går mest økonomisk utover oss da..

Men vi vil gjerne få det til, ivertfall å få lagd en dvd som også vi kan selge, så vi får inn noe penger, som gjør oss 'sterkere'..

:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg er ikke sikker paa 0konomien min enda.. men er det mulig om 0konomien samarbeider med meg :p at jeg kan henge meg paa i Haugesund?

Skal vel gå helt fint det!

Men må få lagd til ett system etterhvert, så de som skal henge seg på, vet når og hvor vi er til hvilken tid osv.

Men jeg minner på om at dette nødvendighvis ikke er den fastbestemte ruta! men vi sier ifra i god tid før såklart! :)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MDS: Vanskelig å si nøyaktig dato enda, siden det "henger" sammen med Gatebil, for turen slutter som sagt inne på Rudskogen. Festing kan det jo bli, men det er ikke planlagt, selvom det er derfor en del av oss har med ekstrasjafører....

Volvo_Rune: Utgiftene blir jo egentlig til det du gjør det til selv... For er jo null utgifter til Raanecrewet.com, men du har jo selvfølgelig utgifter som Mat/drikke/sovesteder (hvis du ikke bruker telt/sovepose), pluss den summen Gatebil koster (var vel rundt 750 per pers og 400 for bil tror jeg det var i sommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MDS: Vanskelig å si nøyaktig dato enda, siden det "henger" sammen med Gatebil, for turen slutter som sagt inne på Rudskogen. Festing kan det jo bli, men det er ikke planlagt, selvom det er derfor en del av oss har med ekstrasjafører....

Volvo_Rune: Utgiftene blir jo egentlig til det du gjør det til selv... For er jo null utgifter til Raanecrewet.com, men du har jo selvfølgelig utgifter som Mat/drikke/sovesteder (hvis du ikke bruker telt/sovepose), pluss den summen Gatebil koster (var vel rundt 750 per pers og 400 for bil tror jeg det var i sommer)

jaja det skjønner jeg, ah gatebil datoen er kanskje ikke satt neste år?... hehe fest må jo til =) vi skal jo innom bergen, stavanger, kristiandsand, alle de byene er det bra uteliv i =) og når vi blir såpass mange som det ser ut som er det jo bare å fyre igang fest på hotellrom osv.. hehe..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider