_-SleggeMekk-_ Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hei. skal bestile B21ET block med veiv, stempeler og råder fra StenParnerMotor i sverige. men før jeg bestiller må jeg vite høre litt med noen som faktisk har satt detta i en 142 som faktisk har fungert? samme om det ikke er turbo bare det står en skakking der. litt trøbbel med lednings nett og slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 gå inn på tråden om bilen min, har akkurat bygd om http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129481 Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Bruk heller pengene på sugemotor fra Sten, alle har turbo i dag! Er "ikke" noe tøft lenger det! Mye råere å kjøre fra en turbobil uten turbo under huven selv!;) 142'n skal ha sugemotor mener jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_-SleggeMekk-_ Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Driter i om turbo ikke er "inn" lenger. Har ikke penga som skal til får å få samme effekt uten turbo. 142 prefomence; har du noe kontakt med sten parner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg