Gå til innhold

Polly`s Trans Am på vei heim fra R.skogen i helga!

Ranger emnet

OSR

Anbefalte innlegg

Var det flere her som ble forbikjørt av dette monsteret på vei over fjellet søndagen??

Vi blei forbikjørt nåkken mil før gol, husker ikkje akkurat ka det hette der, litt før der det var lysregulering pga vei arbeid...vi ligger bak ein bobil som etter omstendighetene har et relativt høgt tempo,(imponert), da eg plutselig ser ein ein lav svart bil nærme seg i speilet, og vi konkluderte fort med at det var Polly, han var selfølgelig forbi både oss og bobilen på få sekunder...og borte var`n, litt seinere kjørte vi forbi da han står å tanker på ein Statoil stasjon, rekner med da går litt suppe gjennom den motoren der....

Men det som imponerer meg mest er det faktum at han i helga har spunne blårøyk heile langstrekket på rudskogen, også kjører han heim søndagen...muligens eg tar feil, men syns han ymtet frampå om at det var 1407hk på 98oktan...i ein gatebil....etter min meining er dette den råeste bilen på Gatebil eg har sett som kjører 55 mil tilbake til bergen når treffet er slutt....:respect

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bere to svææært dårlige bilder, med de med godt syn ser ka det er for nåkke:)

Han har nok sikkert et par kort på hånden viss det skulle stoppe:)Har sett han kjørt til treff før:)Gardermoen for nåkken år siden, kom, skifta bakdekk, kjørte nåkken drag og skifta dekk igjen og kjørte avgårde:)

Forbikjøringen er ikkje så på kanten som det kan sjå ut:)

DSCN3384.jpg

DSCN3385.jpg

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra han går foran med et eksempel, og blåser av gårde..

ja bokstavelig talt; han tråkker på gassen, kompressoren blåser luft inn i motoren og han blåser forbi :)

mest imponerende bilen jeg så da jeg var på gatebil i juli ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

polly er en av de få i extreme som bruker bilen "til vanlig", vasker`n ikke ofte og kjører til treffa!

det er ikke mange som kjører så langt med bilen de skal bruke, for de fleste gjelder henger, men ikke for polly:respect

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som imponerer meg mest er det faktum at han i helga har spunne blårøyk heile langstrekket på rudskogen, også kjører han heim søndagen...muligens eg tar feil, men syns han ymtet frampå om at det var 1407hk på 98oktan...i ein gatebil....etter min meining er dette den råeste bilen på Gatebil eg har sett som kjører 55 mil tilbake til bergen når treffet er slutt....:respect

Med STOR fare for å starte en ny Amcar vs. Japse -diskusjon, så oppfordrer jeg folk som vil krangle om å gjøre det her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=131638...

1400 hk i en slik motor er helt kurrant å kjøre på gate, det er bare gøy! Hvis man ser på effekt og dreiemomentskurvene, så har den drøyt 350 hk og nesten 1000 nm allerede på 2500 rpm! Det gjør en slik motor brukanes til dagligbruk, selvom den er bygd for å kjøres hardt på lukket område....

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider