Gitarsan Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hvordan kan jeg ta ut høytalerene i hattehylla? har tatt av dekselet, men jeg ser ingen skruer til å løsne elementet.... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Kanskje det er lurt å gi litt fleire opplysninger?????? F. eks. kva slags bil har du????? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 se på undersia. greit å oppgi hva slags bil det er og:P Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ooohh faaa, er litt trøtt. er snakk om en e34. Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Jeg tror det var 5" de sa på Bilradiospesialisten. Men er ikke helt sikker Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 det stemmer det. men er det noen som vet hvordan man tar de ut? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 har gjort det engang, men husker faen ikke hvordan jeg gjorde det :P mener det var litt knot ja Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Bruttern har ein e34. Der var det 3 (eller 4) skruer ein måtte skru ut per høgtalerelement. Eine skrua var litt vanskeligt å komme til. Det var på oversida han skrudde. Ps: høgtalerelementa var på 5,25 tommer Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hvordan kommer jeg til de skruene?må jeg bende opp rundt høytalerne?? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 På bruttern sin bmw er det 4 lett synlige skruer på oversiden. (90 modell 520) Kanskje du har litt annerledes måte å feste høgtalerne på i bilen din? Det må jo være skruer der? (limt fast???) Er det originalelementa som står i, eller har noken byttet elementa og måten dei er festa på? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 er orginalt. ser ut som om hele høytaleren sitter isammen i plastiken... har ikke sett noe mer på det. får se i helga Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg