Gå til innhold

Loctite RTV 5920 Copper Silicone Gasket Maker

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

lct-37466_w.jpg

Brand: Loctite

Product Line: Loctite RTV 5920 Copper Silicone Gasket Maker

Replacement Part: Yes

RTV Type: 5920 copper

Volume: 80 ml

Quantity: Sold individually.

Precise, reliable sealing from Loctite.

Loctite RTV 5920 silicone gasket maker is ideal for 4-cylinder, turbo-charged, or high-performance engines. RTV 5920 is a sensor-safe, low-odor, non-corrosive, low-volatility, non-conductive compound with superior adhesion and oil resistance. It has a temperature range of -75 degrees F to 700 degrees F intermittent and resists auto and shop fluids and vibration.

Suggested applications include:

* Exhaust manifolds/headers

* Valve covers

* Oil pans

* Timing covers

* Water pumps

* Thermostat housings

Bestilte 2 stk, men var større enn bilde viste. Så jeg tror jeg klarer meg med en stykk. Hvis noen andre trenger, gi ett bud..

Mazda Miata 1.6T (snart T hvertfall) Prosjektlogg

Renault Dauphine 1961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
henger meg på her, har ei flaske zalo til overs, noen som er int?

sorry OT MazdaFriend, men er så drit leid av at T O N Y skal ødlegge og plage alle!

seriøst vist du har problem med at folk seller ting so er de på tide å skaffe deg eit nytt liv. (har i verfall ingen ting her inne og gjere) ser du kommer med idiotiske komentarer til ein go del folk her på bilforumet og på bilgalleriet. Ber deg slutt!! ellers skal eg få deg banna her i frå! Er drit lei alt faen skapet du kommer med,

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry OT MazdaFriend, men er så drit leid av at T O N Y skal ødlegge og plage alle!

seriøst vist du har problem med at folk seller ting so er de på tide å skaffe deg eit nytt liv. (har i verfall ingen ting her inne og gjere) ser du kommer med idiotiske komentarer til ein go del folk her på bilforumet og på bilgalleriet. Ber deg slutt!! ellers skal eg få deg banna her i frå! Er drit lei alt faen skapet du kommer med,

Kan ikke få blitt mer enig

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider