Gå til innhold

Min 760

Ranger emnet

schulz

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
*ikke fekkt ment, men om det er så at dette er en fixen bil, er det ikke litt surt å ha en sk bil uten å ha "laget" den selv?

:hvaskjera Hva er dette for en ting å si? :boxers

Det er ikke alle som har tid, penger eller evner til å gjøre en så stor ombygging som dette faktisk er!

Blir jo det samme som f.eks. å kjøpe en Evolve S40 og si at "det er surt å ha en slik S40 uten å ha "laga" den selv"...

Håper fyren er stolt over å ha en utrolig fet 760 :thumb

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hvaskjera Hva er dette for en ting å si? :boxers

Det er ikke alle som har tid, penger eller evner til å gjøre en så stor ombygging som dette faktisk er!

Blir jo det samme som f.eks. å kjøpe en Evolve S40 og si at "det er surt å ha en slik S40 uten å ha "laga" den selv"...

Håper fyren er stolt over å ha en utrolig fet 760 :thumb

har har jo bygge en med t5 i før da fatn jeg ut..kobla bare ikke nicket med en gang..

men jo jeg LER av gutta boys, som låner 800.000,- og kjøper en annens prosjekt, og står å gliser i f.eks gatebil o.l., så har de igrunnen ikke peiling på verken hva som er gjort, hva som trengs eller noen ting!

men somsagt, jeg tar av meg hatten, og igjen beklager til "760"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sweet bil.. godkjent med femmer eller?

*ikke fekkt ment, men om det er så at dette er en fixen bil, er det ikke litt surt å ha en sk bil uten å ha "laget" den selv?

Haha dagens!!!!!, hvorfor skal det være surt. Er ikke surt å kjøre rundt i en grise heftig bil vettu, bare fordi du ikke har laget den. Er jo din bil forde, kan heller utbedre den om det er noe han ikke er fornøyd med da. Folk tenker ikke du er rå som har byggd en sånn bil, de tenker for en heftig bil og en heldig eier.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider