AC^ Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Er jo ikke det det er snakk om da.. En helt anna følelse å kjøre en bil du veit er 100 og du har lagt hundrevis av timer ned i...Det syns nå ihvertfall jeg... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Haha dagens!!!!!, hvorfor skal det være surt. Er ikke surt å kjøre rundt i en grise heftig bil vettu, bare fordi du ikke har laget den. Er jo din bil forde, kan heller utbedre den om det er noe han ikke er fornøyd med da. Folk tenker ikke du er rå som har byggd en sånn bil, de tenker for en heftig bil og en heldig eier. det står respekt til 760,fixen,maxis,evensen+++de andre som har lagt ned masse arbeid i biler, å bygget de om til noe som er noe for seg selv.. om du mener det står respekt til en gaus som går i banken, låner et par 100k, og kjøper seg en bil, så er ikke vi enige hvertfall.. sier ikke det ikke hadde vært stas å kjørt/eid en slik bil, men ville ha gjort det selv, for om jeg treffer på en som har peiling, og han spør meg ut litt, så kunne jo ikke jeg svart LITT engang på det som er gjort, og tenkt på.. er HEEELT enig med AC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Har gjort den "feilen" i å handle en "ferdig" bil jeg... Det blei faan i meg dobbelt så mye arbe enn det det ville ha vært iforhold t å ta d fra begynnelsen av, må rive ned alt av modding som er gjort fra før av og få driten sammen igjen.. Det er om en vil ha bilen etter egen smak..! Hehe Blir helt annerledes syns jeg når du har stått hundrevis av timer i verkste å smidd delane sammen... Da er en liksom ikke "redd" for å klå på ting og en veit liksom åssen alt på bilen er... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 har det skjedd noe mer her ? eller har alt blitt helt dødt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg