Gå til innhold

Min Golf IV GTI.

Ranger emnet

texx

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stingah skrev:
Har selv vurdert den leppa der, men syns den var så stygg når den lå for seg selv. Men på bilen var den jo knall :) Er det gitter inni den leppa?

Syns leppa er fin jeg :) men dyr hehe.. er ikke gitter i den.. men kan sikkert sette inn gitter vis man har lyst.

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gaalf skrev:
Veeeeelig fin bil, likte fronten med lyktene, grillen osv. veldig bra!

Er ikke forsikringen ganske så høy for en ungdom på en slik bil?

Jeg er 22år og betaler 13-14.000Kr i året med full kasko.. så er litt men syns da alt er dyrt å forsikre når man er under 23 :)

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusy skrev:
Sinnsykt pent! :)

Sleng ut bilder så fort du får på felger, gleder meg. :D

Takk for det :) Ja, skal legge ut bilder når jeg får felgene :) men ble ikke svarte felger likevel :( var så lang ventetid på svarte felger, Ringte rundt til mange men ingen som hadde felger jeg likte som var i svart.. Så får felger neste Tirsdag som er sota/grå med blank kant.. så får jeg teste de å se ossen det blir. blir det ikke bra så får jeg bestille noen svarte å selge de igjen :)

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

texx skrev:
Jeg er 22år og betaler 13-14.000Kr i året med full kasko.. så er litt men syns da alt er dyrt å forsikre når man er under 23 :)

okay, syns ikke det var så altfor galt igrunn.. jeg som har en helt vanlig golf 3 1.6 betaler jo nesten 11 000 med full kasko med 20%. du har jo iallefall hestene du betaler for.. he he

men nok en gang, najs bil! har sååå lyst på en golf 4 selv, iallefall når jeg ser din!

Bilen min

VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...