Gå til innhold

Selges: 1600W Forsterker

Ranger emnet

XVIXVI

Anbefalte innlegg

Selger min Wandeli forsterker på 4x400W.

Kjøpte i utgangspunktet 2 stk for å montere i bil, men fant fort ut at en var mer enn nokk.

Forsterkeren er oppgitt til 4x400W Max, og den kan brokobles til 2x800W.

Den har innebygd delefilter som dekker de fleste behov. Passer perfekt til to store 12" subber eller fire store høgtalere.

Forsterkeren har aldri vert montert eller brukt siden jeg kjøpte to stk og trenge bare den ene.

IMG_2896.jpg

IMG_2897.jpg

IMG_2898.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestemt pris enda, men har planer om å selge den billig, tar gjerne imot bud.

Kan foresten nevne at den andre jeg har spiller utrolig godt, har koblet den som sub forsterker, noe denne fungerer perfekt til med så mye kraft og med det delefilteret som er på. Jeg har koblet den opp på to stk kicker subber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt drøy den da. fungerer sikkert fint til å drive front sett. kanskje litt høyt bud. men er vel ikke hans feil..

Driver ikke frontsettet med denne da. Med mindre du kjøper US Carvor-frontsett. Denne forsterkeren vil jeg se innmaten på! :) Å drive frontsett med denne vil, etter min mening, være hakket værre enn å drive frontsettet rett fra spilleren via lampettkabel

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver ikke frontsettet med denne da. Med mindre du kjøper US Carvor-frontsett. Denne forsterkeren vil jeg se innmaten på! :) Å drive frontsett med denne vil, etter min mening, være hakket værre enn å drive frontsettet rett fra spilleren via lampettkabel

Ikke for å skuffe deg, men denne forsterkeren driver fint ett par kicker suber med meg, men så er ikke jeg mer opptatt av at anlegget skal koste mer enn bilen da. Faktisk så spilte denne forsterkeren bedre enn en phoenix gold octane R8 forsterker sist jeg sjekket(eneste forsterker jeg har hørt på suben bortsett fra wandelien).

At noen har gitt meg ett bud på 3000 er ikke min feil, viss noen vil betale det, så er det helt greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skuffe deg, men denne forsterkeren driver fint ett par kicker suber med meg, men så er ikke jeg mer opptatt av at anlegget skal koste mer enn bilen da. Faktisk så spilte denne forsterkeren bedre enn en phoenix gold octane R8 forsterker sist jeg sjekket(eneste forsterker jeg har hørt på suben bortsett fra wandelien).

At noen har gitt meg ett bud på 3000 er ikke min feil, viss noen vil betale det, så er det helt greit for meg.

gratis bump for deg:

Nå ble jeg skikkelig skuffet, ja. bare å kjøpe dyr nok bil, så blir aldri stereoanlegget dyrere vet du. Jeg er ikke imot "budsjettforsterkere", men jeg mener derimot at man skal legge prisen der den hører hjemme, for 3000 kr får man feks kjøpt en brukt SPL Dynamics DIG-1450 som fint kan drive 6 av de kicker-subbene dine "to destruction". Håper du ser hva jeg er ute etter å påpeke her. Selvsagt har ikke DU bestemt at hva andre skal by, jeg sådde bare litt tvil om det var reellt eller om du sa det for å få bud på 3001,- istedenfor. Slike salgstriks er lavmål da det kan hende det kommer en stakkar som tror på at den er verdt det og faktisk betaler deg de 3001 kr og gråter når han kopler den til. På bilforumet er alle ute etter saklige priser slik at kjøp og salg brukes på en troverdig måte..

*phew*

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har ikke DU bestemt at hva andre skal by, jeg sådde bare litt tvil om det var reellt eller om du sa det for å få bud på 3001,- istedenfor. Slike salgstriks er lavmål da det kan hende det kommer en stakkar som tror på at den er verdt det og faktisk betaler deg de 3001 kr og gråter når han kopler den til.

*phew*

Og tar han seg en liten titt på qxl, får han denne for 1000 kr :thumb

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider