Gå til innhold

Bilder på vit e46 M3 ???

Ranger emnet


Jaydee

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

smg? spec på pressekit? går utifra at det er centrifugal, men produsent?

 

hva er gjort med understell og bremser? tenkte å kjøpe en m3 jeg og, men er usikker på om jeg tør overlade da det kun blir banebil.

 

hva har du på bremsefronten?

 

ser ut som AP evnt alcon blir det rette , men åpen for input.

 

Nå husker jeg ikke helt om dette gjaldt denne bilen eller bmwjonas sin, men en av de hadde ihvertfall havarert 2 AA kit, og den ene hadde ingen problem med sitt ESS. Virket på andre m3 eiere med presse som om ESS var veien og gå.

 

Denne har ihvertfall coilovere som ikke akkuratt gjorde den bedre i svingene husker jeg at jeg leste i grubbes prosjekttråd;)

 

Litt negativ AA prat ned i tråden der

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=271545&page=1&pp=20

 

Litt m3 kompressor snakk. "Gladiatorn" er da m3 csl LOADED teamet

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=271876&page=1&pp=20

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner vel en av førerne på loaded så får ringe og ta en prat, funnet mye negativt om de amerikanske kittene, virker som de stadig ryker reimer.

 

ellers har jo S54 motoren tynne vegger og høy CR, så ingen drømmemotor for overladning ;)

 

spørsmålet om det er holdbart for bil som bare vil brukes fullgass på autobahn og på bane.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er manuell (thank god) for det passer meg bedre,

Presse kittet var ett Active Autowerke stage 3 kit, men er nå ombygget till en asa tm20 presse, dyser med riktig spredning da de som AA brukte var dritt, omsmitt insug inkoblet luftmengdemåler igen da AA klipper kablene så den går i nöd mappen for der er det eneste stedet de kan få endret noe.

Blir i disse dager mappet hos ESS så allt skall virke perfekt inkl alle nödfunk.

Så det eneste som er igen av AA kittet er egentlig Intercoolern som de heller ikke har lagd selv :-)

Den bremset 514hk som den var... noen sier de har 530 med stage 2..:puke:

Pressa AA bruker heter Rotrex og er noe dansk prod dritt med ballfrictiondrive, min spiste 2st på 4500km!!!

 

Jeg kjörer med Org clutch og ESS shortshift, satt en opgr UUC clutch der som virket dårligere en org...

 

Har Org bremser montert men har kjöpt 380mm Movit, AP er rått

 

Understellet er KW Inox v2 som er senka i bånn, virker igrunn bra for å koste så lite, har hatt mye aent rart oppigenom...

 

Mvh Jonas

 

Hvis du skall overlade så kan du ikke finne på noe annet en ESS! de er de eneste som har ordentlig snöring, også ligger det jo i Norge :-)

 

smg? spec på pressekit? går utifra at det er centrifugal, men produsent?

 

hva er gjort med understell og bremser? tenkte å kjøpe en m3 jeg og, men er usikker på om jeg tør overlade da det kun blir banebil.

 

hva har du på bremsefronten?

 

ser ut som AP evnt alcon blir det rette , men åpen for input.

///M3 film 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke helt om dette gjaldt denne bilen eller bmwjonas sin, men en av de hadde ihvertfall havarert 2 AA kit, og den ene hadde ingen problem med sitt ESS. Virket på andre m3 eiere med presse som om ESS var veien og gå.

 

Denne har ihvertfall coilovere som ikke akkuratt gjorde den bedre i svingene husker jeg at jeg leste i grubbes prosjekttråd;)

 

Litt negativ AA prat ned i tråden der

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=271545&page=1&pp=20

 

Litt m3 kompressor snakk. "Gladiatorn" er da m3 csl LOADED teamet

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=271876&page=1&pp=20

 

Ta en tur på trackday treffet förstkommende onsdag så skall du få se på coilovers som ikke virker :-)

Det er jo sånn att grubbe har jo aldrig kjört med bilen, det er min 9e bmw og alle har hatt omfattende mods og kan si att disse virker bra nok hvis de blir ordentlig opsatt, har hatt bla D2, Supersport, KW v1, SPAX, Bilstein mm og disse er ikke dårligere. :) :)

///M3 film 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår